Skip to main content
Beantwoord

Verzoek verwijderen van oude a2 codering.

Goedemorgen

Ik heb een aantal dagen geleden contact gehad via de klantenservice en er werd mij verwezen een brief te schrijven naar incasso@odido.nl

Dit heb ik gedaan en ik ben benieuwd als de email met daarin de brief en bijbehorende documenten goed aangekomen is.

Ik hoor graag van jullie 

Alvast bedankt

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemiddag ​@Kevinmike0512 ah, helder! Dank voor de toelichting. Ik vermoed dat daar inderdaad de miscommunicatie is ontstaan. Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik zie inderdaad dat je vandaag een nieuw verzoek hebt ingediend met alle informatie, heel goed! Het ticketnummer is: 77991295. De verwerkingstijd is momenteel 5 werkdagen wegens de drukte. Je kunt uiterlijk binnen 5 werkdagen een reactie van onze collega verwachten. 

Mocht je na 5 werkdagen nog niets hebben vernomen, laat het dan weten in dit topic, zodat we het voor je kunnen navragen. Ik hoop net als jij dat er snel meer duidelijkheid komt! 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Bekijk origineel

15 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 17 mei 2025

De afdeling achter incasso@odido.nl reageert normaal na 5 werkdagen. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 17 mei 2025

Oke top thanks. Kan je ook inzien als de mail aangekomen is of in behandeling is genomen?

Alvast bedankt. 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8088 reacties
  • 17 mei 2025

Beste ​@Kevinmike0512  Nee dat kunnen alleen de moderators zien.
Vul al je gegevens in in je profiel (zie mijn onderschrift) dan kunnen de moderators maandag meekijken,

Fijn weekend 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 17 mei 2025

Beste Cristien,

Ik heb alle gegevens zoveel mogelijk ingevuld.

In de email heb ik het bkr lening nummer vermeld is dat ook voldoende? Ik ben op dit moment geen klant meer bij jullie dus die gegevens kan ik helaas niet invullen. 

Fijn weekend. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Kevin, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Goed om te lezen dat je Incasso al hebt gemaild. Ik zie dat er ook een andere (eerder gestuurde) e-mail voor ze klaarstaat en deze verwachten ze vandaag op te pakken. Ze pakken e-mails op volgorde van binnenkomst op. Maar de kans is groot dat ze je 2e e-mail over BKR dan ook direct oppakken. Ze informeren je altijd per e-mail. Laat je het ons weten als mijn collega's hebben gereageerd? Ik blijf graag op de hoogte tot alles is afgerond! 😊

Ticketnummer: 77843882

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 mei 2025

Goedemorgen marcianno,

Bedankt voor je snelle reactie. Naar omstandigheden wegens dit probleem heb ik een goed weekend gehad jij ook? Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden. 

Als het goed heb ik maar 1 email verstuurd naar incasso@odido.nl met daarin 2 bijlagen. 

Ik hoor het graag van je

Mvg kevin

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 mei 2025

Goedemiddag 

Ik was benieuwd als dat vandaag nog lukken gaat?

Ik hoor het graag van je 

Alvast bedankt. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Kevinmike0512, we snappen heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben! Ik heb het ticketnummer erbij gepakt en ik zie dat deze op naam van mijn collega staat. Ik verwacht dat je in de loop van de dag of uiterlijk morgen een e-mail kunt verwachten met meer duidelijkheid! 

Als je morgen aan het einde van de dag nog niets hebt vernomen, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan kunnen we het voor je navragen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 20 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemiddag ​@Kevinmike0512, we snappen heel goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben! Ik heb het ticketnummer erbij gepakt en ik zie dat deze op naam van mijn collega staat. Ik verwacht dat je in de loop van de dag of uiterlijk morgen een e-mail kunt verwachten met meer duidelijkheid! 

Als je morgen aan het einde van de dag nog niets hebt vernomen, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan kunnen we het voor je navragen! 

Goedemiddag Pharwin

Bedankt voor je reactie en duidelijkheid ik zie het tegemoet komen. 

Ja dat is goed dan laat ik het even weten nogmaals bedankt.

Fijne avond

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 21 mei 2025

Goedemiddag ​@Pharwin van Odido 

Ik heb nog geen terugkoppeling gehad helaas!? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 22 mei 2025

Goedemorgen ​@Pharwin van Odido ​@Marciano van Odido  

Ik heb helaas nog steeds geen terugkoppeling gehad via de email. Zou iemand voor mij eventueel kunnen navragen bij de afdeling wat de stand van zaken is zoals aangegeven is. Als dat mogelijk is. Afgelopen maandag was de verwachting dat ze aan mijn email toe zouden komen, alleen zijn er inmiddels weer een paar werkdagen verstreken. 

Alvast bedankt 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Kevinmike0512 excuses voor de wat latere reactie! Het is wat drukker dan verwacht, waardoor het iets langer kan duren voordat je een reactie terug kunt verwachten. Ik heb het ticket er gelijk bijgepakt en ik zie dat mijn collega wel een reactie per mail naar je heeft verstuurd op 20/05/25. Daar stond het volgende in: 

Geachte heer/mevrouw,

Wij berichten u het volgende:

De openstaande bedrag komt inderdaad voort uit het oude particuliere abonnement met klantnummer [afgeschermd]

De openstaande vordering op dit klantnummer heb ik vergoed.

Ook heb ik het dossier met dossiernummer 25193512 gesloten bij het incassobureau en de registratie bij Preventel verwijderd.

Binnen 2 werkdagen zijn al deze aanpassingen verwerkt.

Indien u nog vragen heeft, dan kunt u een e-mail sturen naar incasso@odido.nl

De mail is verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres en ik zie dat het e-mailadres uit je profiel niet overeenkomt. Het gaat om dit e-mailadres: de**xe**xi@ca**ba.nl. Klinkt deze bekend en heb je nog toegang tot dat mailadres? Check voor de zekerheid ook je spam/ongewenste mail. Daar kan die eventueel ook nog in belanden! 

Laat je weten of je 'm hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 22 mei 2025

Bedankt voor je reactie

Op 1 of andere manier is dat email adres dus gekoppeld aan mij. Maar heeft helemaal niks met mij te maken vandaar dat ik ook niks ontvangen heb. 

Word er dan in het kort gezegd bedoeld dat de codering uit bkr is verwijderd? Want dat is de bedoeling. dat is nu niet helemaal duidelijk ivm de benaming preventel en incasso bureau in de email. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 23 mei 2025

Goedemorgen

Ik heb contact gehad met het bkr om te vragen als er wijzigingen zijn binnen gekomen vanuit odido om de a2 codering te laten verwijderen. Deze zijn niet doorgevoerd dus ik denk dat er verkeerd begrepen is wat eigenlijk de bedoeling was van het belangenverzoek. Ik heb opnieuw een belangenverzoek ingediend met daarin opnieuw de vraag om de a2 codering te laten verwijderen. Met daarin het oude klantnummer van mij, een screenshot van de codering, de brief zelf, en de afwijzing van de hypotheek aanvraag. Aangezien dit verkeerd is gegaan en al een lopende case is hoop ik dat dit sneller opgepakt kan worden i.v.m tijdnood.

Ze hebben de regristratie bij preventel verwijderd alleen deze heeft niks te maken met de a2 codering in bkr. Hier is het mis gegaan denk ik. 

Ik hoop snel een terugkoppeling te krijgen.  

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Kevinmike0512 ah, helder! Dank voor de toelichting. Ik vermoed dat daar inderdaad de miscommunicatie is ontstaan. Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik zie inderdaad dat je vandaag een nieuw verzoek hebt ingediend met alle informatie, heel goed! Het ticketnummer is: 77991295. De verwerkingstijd is momenteel 5 werkdagen wegens de drukte. Je kunt uiterlijk binnen 5 werkdagen een reactie van onze collega verwachten. 

Mocht je na 5 werkdagen nog niets hebben vernomen, laat het dan weten in dit topic, zodat we het voor je kunnen navragen. Ik hoop net als jij dat er snel meer duidelijkheid komt! 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen