Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds blokkade na goedkeuring betaalafspraak

  • 16 maart 2025
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een betalingsregeling aangevraagd die inmiddels al een aantal dagen is goedgekeurd maar ik ben nog steeds geblokkeerd

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@JDijk102 welkom op onze Community! Wat goed dat je een betalingsregeling bij ons hebt aangevraagd, wel zo fijn dat dit mogelijk is. Zodra de betalingsregeling in gang is gezet, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Had je toevallig al een keer je toestel opnieuw opgestart? Graag kijk ik met je mee in je account of alles goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4215 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Hi ​@JDijk102 welkom op onze Community! Wat goed dat je een betalingsregeling bij ons hebt aangevraagd, wel zo fijn dat dit mogelijk is. Zodra de betalingsregeling in gang is gezet, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Had je toevallig al een keer je toestel opnieuw opgestart? Graag kijk ik met je mee in je account of alles goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen