Skip to main content
Beantwoord

Facturen inzien niet meer bestaande abonnement

• 17 februari 2025
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Goedendag,

Kan iemand met vertellen hoe ik facturen in kan zien van een opgezegd abonnement?

Ik heb een mobiel abonnement en zeer kort klik en klaar gehad, deze is er per december niet meer. Maar hoe kan ik de facturatie inzien? Als ik inlog dan zie ik alleen de facturen van mijn mobiel abonnement. Mijn allereerste factuur kan ik niet inzien en ook zou er op 27 januari een factuur zijn aangemaakt maar ook die zie ik nergens. Heb er ook geen mail van gekregen.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Dank voor de toelichting! ​@j.geertsema Ik heb zojuist een verzoek voor je ingediend bij onze financiële afdeling om een kopie van deze factuur naar je te laten mailen. De verwerkingstijd is momenteel 15 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat je de mail uiterlijk binnen 15 dagen kunt verwachten. Houd voor de zekerheid ook je ongewenste mail/spambox in de gaten. Je ontvangt dan een mail met daarin een beveiligde link en je krijgt ook een sms met een code die nodig is om de kopie te downloaden. Gaat helemaal goedkomen! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@j.geertsema, wel zo fijn als als je je facturen kunt inzien, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Om de facturen in te kunnen zien (van een opgezegd abonnement) dient deze altijd gekoppeld te zijn aan je Mijn Odido account. Bij je oude Klik&Klaar abonnement zie ik momenteel geen account gekoppeld, vandaar dat je ook niet de facturen hiervan kunt inzien via je Mijn Odido account. Als je geen mail van de factuur hebt gekregen, stond die vermoedelijk uitgeschakeld. Je kunt via je Mijn Odido account instellen dat je de factuur ook per mail wilt ontvangen. Ik vermoed dat dit niet was ingesteld, vandaar dat je de factuur ook niet per mail hebt ontvangen. Als je een kopie van de laatste factuur wilt hebben, kan ik een verzoek indienen bij onze financiële afdeling om deze alsnog per mail naar je te versturen. 

Wel zie ik in je account dat de laatste (en enige) factuur is gecrediteerd door een collega. Het is inmiddels verrekend met de creditnota en je hebt nu nog een tegoed van € 3,54 in je account. Omdat er verder geen facturen meer komen, zal dit bedrag automatisch binnen 4 - 6 weken aan je worden uitbetaald. 

Laat maar gerust weten of je de kopie van deze factuur nog wilt ontvangen, dan ga ik voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 18 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@j.geertsema, wel zo fijn als als je je facturen kunt inzien, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Om de facturen in te kunnen zien (van een opgezegd abonnement) dient deze altijd gekoppeld te zijn aan je Mijn Odido account. Bij je oude Klik&Klaar abonnement zie ik momenteel geen account gekoppeld, vandaar dat je ook niet de facturen hiervan kunt inzien via je Mijn Odido account. Als je geen mail van de factuur hebt gekregen, stond die vermoedelijk uitgeschakeld. Je kunt via je Mijn Odido account instellen dat je de factuur ook per mail wilt ontvangen. Ik vermoed dat dit niet was ingesteld, vandaar dat je de factuur ook niet per mail hebt ontvangen. Als je een kopie van de laatste factuur wilt hebben, kan ik een verzoek indienen bij onze financiële afdeling om deze alsnog per mail naar je te versturen. 

Wel zie ik in je account dat de laatste (en enige) factuur is gecrediteerd door een collega. Het is inmiddels verrekend met de creditnota en je hebt nu nog een tegoed van € 3,54 in je account. Omdat er verder geen facturen meer komen, zal dit bedrag automatisch binnen 4 - 6 weken aan je worden uitbetaald. 

Laat maar gerust weten of je de kopie van deze factuur nog wilt ontvangen, dan ga ik voor je aan de slag! 

Hoi Pharwin,

Hartelijk dank voor het uitgebreide antwoord. Het was eerst wel gekoppeld en ik heb de eerste factuur ook per mail ontvangen. Daar zat een link bij en als ik die aanklik (kan ik nog) dan kom ik in mijn Odido omgeving (na inloggen). Dus het was wel gekoppeld. Ook kreeg ik de 5 euro korting vanwege klantvoordeel.

Dus er moeten 2 facturen zijn, onderstaande is van 30 december 2024:

De nieuwe factuur voor je abonnement met mobiel nummer 097008424717 staat klaar. Het factuurbedrag is € 20,00.
Klik op de knop hieronder om je factuur in Mijn Odido te bekijken, of ga naar de Odido App.

Factuur bekijken     

Maar ik zou wel heel graag de factuur willen van 27 januari als dat kan.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@j.geertsema geen dank! Ah, check. Ik zie dat de factuur van januari een tegoedbedrag betreft van € 3,15. Op deze factuur heeft een herberekening plaatsgevonden, omdat er op je eerste factuur te veel kosten in rekening zijn gebracht. Dit heeft te maken met dat je je abonnement op 31 december hebt opgezegd. Zou je van deze factuur een kopie willen ontvangen? Dan ga ik een verzoek voor je indienen bij onze financiële afdeling! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 19 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@j.geertsema geen dank! Ah, check. Ik zie dat de factuur van januari een tegoedbedrag betreft van € 3,15. Op deze factuur heeft een herberekening plaatsgevonden, omdat er op je eerste factuur te veel kosten in rekening zijn gebracht. Dit heeft te maken met dat je je abonnement op 31 december hebt opgezegd. Zou je van deze factuur een kopie willen ontvangen? Dan ga ik een verzoek voor je indienen bij onze financiële afdeling! 

Dag Pharwin,

Mijn klik en klaar is binnen de bedenktermijn geannuleerd.

Ik zou inderdaad graag de factuur willen hebben.

Bedankt alvast!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3571 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025

Dank voor de toelichting! ​@j.geertsema Ik heb zojuist een verzoek voor je ingediend bij onze financiële afdeling om een kopie van deze factuur naar je te laten mailen. De verwerkingstijd is momenteel 15 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat je de mail uiterlijk binnen 15 dagen kunt verwachten. Houd voor de zekerheid ook je ongewenste mail/spambox in de gaten. Je ontvangt dan een mail met daarin een beveiligde link en je krijgt ook een sms met een code die nodig is om de kopie te downloaden. Gaat helemaal goedkomen! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen