Skip to main content
Beantwoord

Blokkade nog steeds ook na treffen betalingsregeling

• 13 februari 2025
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb zojuist een betalingsregeling getroffen in 4 delen… nu is mijn eerste betaal datum over ongeveer 3 weken… alleen ik

ben nog steeds geblokkeerd…

Zelfs heb ik vast een bepaald bedrag betaald…

Zou hier aub iemand naar kunnen kijken? 

Hiermee zou ik heel erg geholpen zijn, dankje wel alvast! 🙌🏼🙌🏼🙌🏼

Beste antwoord door davy6610

geen hulp meer nodig blokkade is opgeheven

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 13 februari 2025

geen hulp meer nodig blokkade is opgeheven

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@davy6610, fijn dat de blokkade inmiddels is opgeheven, het systeem heeft altijd wat tijd nodig om dit te verwerken! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik wens je een hele fijne (Valentijns)dag toe en alvast een heel fijn weekend!

• 1 reactie
  • 16 maart 2025

Ik heb precies hetzelfde probleem. Hoe is de blokkade bij jou uiteindelijk weggegaan?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@JDijk102 welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid! Als je betaald middels de iDeal knop in je Mijn Odido account, wordt de betaling gelijk verwerkt en wordt de blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Als je het bedrag handmatig naar ons overmaakt, duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt en gekoppeld in je account. Als dat is gebeurd, wordt de blokkade automatisch verwijderd. 

Ik zie dat je al een eigen topic hierover hebt aangemaakt. Het is niet de bedoeling om meerdere reacties/topics te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en kunnen we iedereen zo goed mogelijk verder helpen. Een collega of ik zal zo snel mogelijk in je eigen topic bij je terugkomen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen