Skip to main content
Beantwoord

Automatische incasso

  • 18 september 2024
  • 3 reacties
  • 281 Bekeken

ik heb de maand september op 27 augustus betaald nu wordt er weer een maand bedrag afgeschreven op 17 september, ik heb het inmiddels terug geboekt maar krijg nu constant bericht dat ik moet betalen, hoe zit dat?

Beste antwoord door Sam van Odido

Hi Joop, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Door een fout aan onze kant is deze maand je factuur 2 weken eerder geïncasseerd dan je van ons gewend bent. Allereerst excuses voor het ongemak!

Als het bedrag van je abonnement al is afgeschreven, maar dit voor jou op een ongelegen moment kwam, kun je ervoor kiezen de betaling via je bank terug te laten boeken (storneren). Vaak kan dit eenvoudig via de app van je bank. Het bedrag wordt dan automatisch weer op je rekening gestort. Als de betaling voor jou onverwacht kwam en daardoor niet is afgeschreven, maak je geen zorgen. In de komende dagen ontvang je van ons een SMS en email met een betaallink om je factuur zelf binnen 10 dagen alsnog te betalen. De volgende factuur in oktober wordt gewoon weer op het reguliere moment verstuurd en geïncasseerd, rond de 27e van de maand.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan gerust weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21606 reacties
  • 18 september 2024

Hallo @Joop Bruinsma 

Vergelijk de factuur die hoort bij het bedrag van 27 augustus eens met de factuur die hoort bij het bedrag van 17 september, zijn die hetzelfde of niet?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 september 2024

Ja precies hetzelfde 


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • Antwoord
  • 19 september 2024

Hi Joop, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Door een fout aan onze kant is deze maand je factuur 2 weken eerder geïncasseerd dan je van ons gewend bent. Allereerst excuses voor het ongemak!

Als het bedrag van je abonnement al is afgeschreven, maar dit voor jou op een ongelegen moment kwam, kun je ervoor kiezen de betaling via je bank terug te laten boeken (storneren). Vaak kan dit eenvoudig via de app van je bank. Het bedrag wordt dan automatisch weer op je rekening gestort. Als de betaling voor jou onverwacht kwam en daardoor niet is afgeschreven, maak je geen zorgen. In de komende dagen ontvang je van ons een SMS en email met een betaallink om je factuur zelf binnen 10 dagen alsnog te betalen. De volgende factuur in oktober wordt gewoon weer op het reguliere moment verstuurd en geïncasseerd, rond de 27e van de maand.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan gerust weten!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen