Skip to main content
Beantwoord

Blokkade na betalingsregeling

  • 18 september 2024
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi, ik heb gisteren een betalingsregeling getroffen, eerste betaling 1 oktober. Maar mijn simkaart is volledig geblokkeerd, ik kan in binnen NL niet meer bellen sms’en en internetten. Hoe kan dit? Tel is al uit en aangezet en ik kan de klantenservice ook niet bellen natuurlijk. Ik de app zie ik de betalingsregeling van 3 x €103,01 en daarnaast staat er ook een openstaande bedrag van €309,04, maar dat is de regeling dus. Kan iemand mij helpen

Beste antwoord door Cristien

Hallo @Ebur122 Het is meestal zo dat als je een maand (regeling) overslaat er een blokkade volgt. Was je soms te laat om de regeling aan te vragen?

 

Je moet je dus strikt aan de regeling houden. Doe je dat niet volgt er een blokkade en is het bedrag soms volledig op te eisen.

De moderators gaan je helpen dus nog even geduld.

 

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betaalachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij Odido binnen zijn.

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

Heb je al je gegevens ingevuld in je account? (Zie mijn onderschrift) 

Bekijk origineel

3 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • Antwoord
  • 18 september 2024

Hallo @Ebur122 Het is meestal zo dat als je een maand (regeling) overslaat er een blokkade volgt. Was je soms te laat om de regeling aan te vragen?

 

Je moet je dus strikt aan de regeling houden. Doe je dat niet volgt er een blokkade en is het bedrag soms volledig op te eisen.

De moderators gaan je helpen dus nog even geduld.

 

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betaalachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij Odido binnen zijn.

https://www.odido.nl/service/factuur/mobiel/betalen

Heb je al je gegevens ingevuld in je account? (Zie mijn onderschrift) 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 september 2024

Bedankt voor je reactie. Ik heb geen betaling overgeslagen, de eerste betaling is gepland op 1 oktober staat er. Ik weet niet wat ik over het hoofd zie..

al mijn gegevens staan ingevuld :-)


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 292 reacties
  • 19 september 2024

Hi @Ebur122, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Goed bereikbaar zijn is natuurlijk een absolute must en ik wilde daarom meteen voor je gaan kijken wat er precies aan de hand was. Ik zie echter dat je gisteren al contact hebt gehad met een collega van mij en dat zij het probleem voor je heeft kunnen oplossen, fijn! Klopt het dat je nu wel weer bereikbaar bent? Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen