Skip to main content
Beantwoord

sim geblokkeerd maar wel betalingsregeling

• 11 september 2024
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

hey, ik heb een betalingsregeling getroffen maar mijn sim is nog altijd volledig geblokkeerd. is er iemand die hier na zou kunnen kijken a.u.b.? 

Beste antwoord door Anouk van Odido

Hi @papinwa024, welkom op onze Community! Logisch dat je graag gebruik wil maken van onze diensten. Ik ben met je gaan meekijken en ik zie op dit moment geen actieve blokkade meer op je simkaart. Klopt het dat alles inmiddels weer werkt? Mocht het nog niet werken, start je toestel dan inderdaad even opnieuw op. Hiermee moet alles verholpen zijn! Ik hoor graag van je of het is gelukt. 

Bekijk origineel

2 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1304 reacties
  • 11 september 2024

Hallo @papinwa024 ,

De eerste stap is even het opnieuw opstarten van je mobiel, mocht dit niet helpen, bel dan even met een andere telefoon naar de klantenservice: 0800 - 0092.
Zij kunnen dan eventueel zien waarom je een blokkade hebt en of deze verwijderd kan worden.

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator | Mobiel
  • 125 reacties
  • Antwoord
  • 12 september 2024

Hi @papinwa024, welkom op onze Community! Logisch dat je graag gebruik wil maken van onze diensten. Ik ben met je gaan meekijken en ik zie op dit moment geen actieve blokkade meer op je simkaart. Klopt het dat alles inmiddels weer werkt? Mocht het nog niet werken, start je toestel dan inderdaad even opnieuw op. Hiermee moet alles verholpen zijn! Ik hoor graag van je of het is gelukt. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen