Ik heb onlangs een huis gekocht, waar we al snel in kunnen. Daarom moet ook snel een hypotheek en starterslening aangevraagd worden. Alleen met een BKR registratie gaat dit niet lukken. Ik heb al een mail gestuurd naar de incasso afdeling met bewijzen en hoe zwaar de registratie voor ons is, maar tot heden nog geen mail gehad. Ik ben al lange klant van jullie en zou het daarom erg op prijs stellen als hierbij geholpen kan worden, anders kunnen wij geen hypotheek krijgen...
Beantwoord
BKR Registratie verwijderen - belemmering hypotheek (SPOED)
Beste antwoord door eric
Hoi
Een BKR registratie blijft volgens de BKR voorwaarden 5 jaar zichtbaar nadat de lening uiteindelijk toch is afgelost. Je hypotheek adviseur had je eigenlijk hierop moeten duiden. Je had zo de registratie bij het BKR kunnen opvragen. Nu komt alles onder druk te staan. Odido kan soms besluiten de registratie te verwijderen, wat daarvoor precies de voorwaarden zijn is onbekend. Maar dat het tijd kost om een zaak te overwegen is wel duidelijk.
Een moderator kan nog even de status van je aanvraag bekijken, maar op het forum is er geen "chat met de klantenservice ", dus ook dit kan even duren.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.