Beste , na betaling van alle achterstanden op mijn vier aansluitingen , is er één van deze aansluitingen nog steeds inactief. Ik ben op dit moment in het buitenland en de klantenservice is niet telefonisch bereikbaar. Zeer vervelend , graag uw hulp.
Blokkade nog steeds actief na betaling achterstand.
Beste antwoord door Fred Krueger
Goedemorgen Fred, doordat het niet is gelukt met het activeren van de eSIM staat bij ons wel het nieuwe ICC-nummer in het systeem, terwijl jij een ander ziet. Ik heb zojuist een nieuwe eSIM voor je klaargezet in Mijn Odido. Wil jij deze scannen/downloaden? Je hoeft hem niet te activeren. Dat gaan wij voor je doen, zodat we niet het risico lopen dat de pagina weer blijft hangen. Laat je het me weten of het is gelukt met downloaden/scannen van de QR-code/eSIM? Dan gaan wij voor je aan de slag!
Hallo Pharwin , ik kreeg een bericht dat er een nieuwe esim klaar stond , deze geïnstalleerd en geactiveerd en…. jawel , het werkt. Super bedankt voor jouw hulp , met vriendelijke groet , Fred.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.