ik heb op 8-3 mijn toestel krediet afbetaald en nu krijg ik op 12-3 een fractuur met toestel krediet op de rekening
hoe kan ik dat nu terug draaien dat ik het krediet van de rekening terug krijgt ?
want die bot kan ik niks mee en voor bellen kan ik even niet ivm werk
Beste antwoord door cowboyspeedy
Sam van Odido schreef:
Hi @cowboyspeedy, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Graag geef ik je meer duidelijkheid. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad een factuur voor je klaarstaat met daarop het restant van je toestelkrediet vermeld. Ik snap dat je hiervan schrikt, maar ik kan je in ieder geval vertellen dat je je hierover geen zorgen hoeft te maken. Ik zie namelijk dat jij op 8 maart aan ons een betaling gedaan, welke wij op de achtergrond verrekend hebben met de meest recente factuur die je van ons gekregen hebt. Normaal gesproken vermelden wij dit ook op de betreffende factuur, maar ik zie dat dit bij jou niet helemaal goed gegaan is, onze excuses hiervoor! Het bedrag dat je aan ons betaald hebt is van de factuur van april afgetrokken. We zullen eind april dus niet het volledige bedrag afschrijven.
thanks hoor voor alle info en hulp en dan mag dit topic van mij betreft gesloten worden want ik heb mijn antwoorden
misschien nog even wachten wat de andere persoon zegt want die is ook op mijn topic verder gegaan met een vraag
Je hebt 8 maart het toestel afbetaald, maar de factuur van maart was dan al opgesteld. Op de factuur van 12 maart staat dus het laatste (24e) deel van de afbetaling.
Is het factuurbedrag al geïncasseerd? Normaal krijg je na het aflossen alsnog dat bedrag te zien op de factuur maar het wordt verder niet in rekening gebracht.
Komt me bekend voor, restant toestel krediet op 4 maart 2024 afbetaald. Op maart nota restbedrag credit en verrekend met nota april maar restant toestel krediet staat in april weer op nota, dus er is niets gebeurd. Geen adviseurs beschikbaar.
Hi @cowboyspeedy, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Graag geef ik je meer duidelijkheid. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad een factuur voor je klaarstaat met daarop het restant van je toestelkrediet vermeld. Ik snap dat je hiervan schrikt, maar ik kan je in ieder geval vertellen dat je je hierover geen zorgen hoeft te maken. Ik zie namelijk dat jij op 8 maart aan ons een betaling gedaan, welke wij op de achtergrond verrekend hebben met de meest recente factuur die je van ons gekregen hebt. Normaal gesproken vermelden wij dit ook op de betreffende factuur, maar ik zie dat dit bij jou niet helemaal goed gegaan is, onze excuses hiervoor! Het bedrag dat je aan ons betaald hebt is van de factuur van april afgetrokken. We zullen eind april dus niet het volledige bedrag afschrijven.
Hi @alexandrahut, ook voor jou ben ik meteen even gaan kijken hoe het precies zit! Ik zie bij jou inderdaad een betaling van je toestelkrediet terug op 4 maart. Deze hebben wij in goede orde ontvangen! Op 6 maart stond er een nieuwe factuur voor je klaar, waardoor wij een deel van je betaling hiermee hebben verrekend. In de maand maart hebben we dus als het goed is niets van jouw rekening afgeschreven. Op de factuur van april hebben wij het restant van het betaalde bedrag verrekend. Ik snap dat dit misschien wat verwarrend is, maar onder de streep betaal je dus geen cent teveel of te weinig.
thanks hoor voor alle info en hulp en dan mag dit topic van mij betreft gesloten worden want ik heb mijn antwoorden
misschien nog even wachten wat de andere persoon zegt want die is ook op mijn topic verder gegaan met een vraag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.