Skip to main content
Beantwoord

Blokkade

  • 27 februari 2024
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

  • is net lid geworden

Geachte,

 

Mijn simkaart is geblokkeerd wegens “betalingsachterstand".  Echter heb ik dit bedrag vrijdag handmatig overgemaakt. De blokkade is zondag geplaatst. Nu wil ik al sinds zondag contact opnemen met Odido, maar ik krijg op geen enkele manier contact. Chat reageert niet en geeft aan bel ons, nou dat is het probleem dat gaat dus niet.

Hoe dit op te lossen? Aangezien de betaling al is voldaan.

Beste antwoord door Cristien

Hallo @N.V Welkom in de community van Odido.

De verwerkingstermijn voor een handmatige overboeking is op zijn minst 3 werkdagen.Zaterdag en zondag vallen dus al af! 
Indien je via iDEAL had betaald dan was de blokkade binnen ongeveer één uur opgeheven.

Alles over betalen

Misschien kan een moderators iets doen, afwachten dus en hopen op succes👍🏻🌟

Bekijk origineel

1 reactie

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8077 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2024

Hallo @N.V Welkom in de community van Odido.

De verwerkingstermijn voor een handmatige overboeking is op zijn minst 3 werkdagen.Zaterdag en zondag vallen dus al af! 
Indien je via iDEAL had betaald dan was de blokkade binnen ongeveer één uur opgeheven.

Alles over betalen

Misschien kan een moderators iets doen, afwachten dus en hopen op succes👍🏻🌟


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen