Skip to main content
Beantwoord

blokkade


Geachte. 

 

 

 

Ik heb gisteren me achterstand betaald wegens een blokkade . Ik heb een mail gehad dat het bedrag ontvangen is . Na 4 uur kon ik alles weer gebruiken. Nu is het nog steeds die blokkade . Vandaag kreeg ik de zelfde mail met het zelfde bedrag. Ik vind dit erg raar . Zit nu al een ruime half uur aan de tel te wachten om iemand te spreken ik vind dit echt niet kunne 

 

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Tristan fc 

Staat nu in je Odido account alles als betaald en heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart?

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21666 reacties
  • Antwoord
  • 23 oktober 2023

Hallo @Tristan fc 

Staat nu in je Odido account alles als betaald en heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 24 oktober 2023

Hi @Tristan fc 

Als het goed is ben je gister verder geholpen door mijn collega. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen