Skip to main content
Beantwoord

Tele2 abonnement verlengd, nog steeds oude maandkosten

  • 17 september 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn Tele 2 mobiel abo heb ik in augustus verlengd en aangepast met nw termijnbedrag van rond 10 euro, er wordt echter nog steeds 27 afgeschreven. September klopt maar bedrag staat ook ingepland voor oktober, wat gaat hier mis?

Beste antwoord door creasuuz

Marciano van Odido schreef:

Hi Suuz, tof om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik geef je graag meer duidelijkheid over je abonnement en je facturen. Ik zie inderdaad dat je op 11 augustus de verlenging hebt aangevraagd en deze is op 11 september van start gegaan. Je betaald altijd achteraf, dus de factuur die je deze maand (september) ontvangt gaat over de periode van 1 t/m 31 augustus. Volgende maand (oktober) ontvang je een factuur die gaat over de periode van 1 t/m 30 september. Op die factuur zul je zien dat de kosten pro rato worden berekend. Je zal zien dat voor de periode 1 t/m 10 september je oude kosten in rekening worden gebracht en voor de rest van de maand september betaal je je nieuwe abonnementskosten. 

Waar zie je precies staan dat deze kosten al voor oktober zijn ingepland? Of is je vraag met bovenstaande informatie nu duidelijk? Laat het me maar weten! ðŸ˜„

 

Dank voor de duidelijke uitleg. De factuur van oktober zal de factuur zijn over september. Ik vertrouw erop dat het bedrag daarna is aangepast.

Suzanne

Bekijk origineel

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Suuz, tof om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik geef je graag meer duidelijkheid over je abonnement en je facturen. Ik zie inderdaad dat je op 11 augustus de verlenging hebt aangevraagd en deze is op 11 september van start gegaan. Je betaald altijd achteraf, dus de factuur die je deze maand (september) ontvangt gaat over de periode van 1 t/m 31 augustus. Volgende maand (oktober) ontvang je een factuur die gaat over de periode van 1 t/m 30 september. Op die factuur zul je zien dat de kosten pro rato worden berekend. Je zal zien dat voor de periode 1 t/m 10 september je oude kosten in rekening worden gebracht en voor de rest van de maand september betaal je je nieuwe abonnementskosten. 

Waar zie je precies staan dat deze kosten al voor oktober zijn ingepland? Of is je vraag met bovenstaande informatie nu duidelijk? Laat het me maar weten! ðŸ˜„


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 18 september 2023
Marciano van Odido schreef:

Hi Suuz, tof om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik geef je graag meer duidelijkheid over je abonnement en je facturen. Ik zie inderdaad dat je op 11 augustus de verlenging hebt aangevraagd en deze is op 11 september van start gegaan. Je betaald altijd achteraf, dus de factuur die je deze maand (september) ontvangt gaat over de periode van 1 t/m 31 augustus. Volgende maand (oktober) ontvang je een factuur die gaat over de periode van 1 t/m 30 september. Op die factuur zul je zien dat de kosten pro rato worden berekend. Je zal zien dat voor de periode 1 t/m 10 september je oude kosten in rekening worden gebracht en voor de rest van de maand september betaal je je nieuwe abonnementskosten. 

Waar zie je precies staan dat deze kosten al voor oktober zijn ingepland? Of is je vraag met bovenstaande informatie nu duidelijk? Laat het me maar weten! ðŸ˜„

 

Dank voor de duidelijke uitleg. De factuur van oktober zal de factuur zijn over september. Ik vertrouw erop dat het bedrag daarna is aangepast.

Suzanne


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen