Skip to main content
Beantwoord

Factuur en koptelefoon


Hallo, ik heb gevraagd om een Google Pixel 7a-telefoon met Google-hoofdtelefoon, en ik heb het verzoek ontvangen, maar de hoofdtelefoon was niet beschikbaar. Ik heb een verzoek voor een hoofdtelefoon ingediend en tot nu toe heb ik geen antwoord ontvangen. Gisteren ontving ik een telefoonrekening van 69 euro, en ik vroeg me af waarom deze rekening zo hoog is. 

Beste antwoord door eric

Hou @Feriking .

De factuur kun je in de my-tmobile omgeving natuurlijk downloaden zodat je de details kunt zien. Hier staat ook een uitgebreide uitleg van de eerste factuur.

Bekijk origineel

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 27 mei 2023

Hou @Feriking .

De factuur kun je in de my-tmobile omgeving natuurlijk downloaden zodat je de details kunt zien. Hier staat ook een uitgebreide uitleg van de eerste factuur.


  • is een nieuwe Poster
  • 27 mei 2023

Ja, maar mijn vraag is waarom deze rekening zo hoog is en waarom ik geen reactie heb gekregen op mijn verzoek om een koptelefoon 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Feriking 

Wat leuk dat je voor de Google Pixel bent gegaan! De promotie actie van Google loopt via Google zelf dus je kan op deze pagina de actievoorwaarden zien en hoe je het kan claimen. Als je je factuur opent dan zie je waar de kosten vandaan komen en als je de pagina bekijkt die eric heeft gedeeld dan kun je meer uitleg vinden over je eerste factuur. 

Ik hoop dat je zo verder komt! Als nog vragen hebt, laat het vooral weten!


  • is een nieuwe Poster
  • 5 juli 2023

Hallo, een tijdje geleden heb ik een bestelling geplaatst voor de Google Pixel 7a-telefoon, en er was een aanbieding van een koptelefoon bij de telefoon, en een week geleden ontving ik de koptelefoon, en als ik vandaag verrast was dat er andere koptelefoons naar mijn adres kwamen, Ik bedoel dat ik twee Google-koptelefoons heb ontvangen, en ik moet er een ontvangen, wat moet ik nu doen


  • is een nieuwe Poster
  • 6 juli 2023

Hallo, het probleem is opgelost en we hebben contact opgenomen met T-Mobile en alles is in orde 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Feriking, allereerst superfijn om te lezen dat je je koptelefoon hebt ontvangen! Ook helemaal top dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's en dat het is opgelost. Bedankt voor het laten weten! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend en heel veel plezier met je Google Pixel Ă©n je koptelefoon - maar ik denk dat dat wel gaat lukken! đŸ˜Ž


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen