Skip to main content
Beantwoord

automatische incasso dubbel afgeschreven

  • 15 september 2022
  • 2 reacties
  • 640 Bekeken

Goedemiddag. Ik heb een paar dagen terug een sms van jullie gekregen i.v.m. fout in de betaling, dat het factuur bedrag 2 keer is afgeschreven. En in die sms stond ook dat ik één van de bedragen dan ook kon terugboeken. Nou had ik dit gisteren gedaan en terug laten boeken, en dat was gelukt. Maar nu als ik in de Tmobile app kijk, staat er weer een openstaand bedrag en de vermelding dat er niet op tijd is betaalt. Hoe zit dat? ik ga toch echt niet dubbel betalen voor een fout van jullie kant.
M.v.g.

Beste antwoord door Mister-d

Waqqas schreef:

Hallo @Mister-d 

Die melding van een openstaande factuur zal je dan waarschijnlijk zien omdat je het bedrag hebt teruggeboekt, meerdere klanten hadden hetzelfde probleem maar het zal wel goed komen, wacht even de reactie van een moderator af 🙂

Staat je klantnummer in je community profiel?

Goedemiddag, ik zou niet weten waar ik de klantnummer kan vinden. maar ik had ook begrepen dat die pas nodig was wanneer je Tmobile thuis hebt, en ik heb alleen een abonnement voor telefoon.  Edit: ondertussen heb ik een reactie gekregen van tmobile op Facebook, en dat men daar op de hoogte zijn.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • 15 september 2022

Hallo @Mister-d 

Die melding van een openstaande factuur zal je dan waarschijnlijk zien omdat je het bedrag hebt teruggeboekt, meerdere klanten hadden hetzelfde probleem maar het zal wel goed komen, wacht even de reactie van een moderator af 🙂

Staat je klantnummer in je community profiel?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 15 september 2022
Waqqas schreef:

Hallo @Mister-d 

Die melding van een openstaande factuur zal je dan waarschijnlijk zien omdat je het bedrag hebt teruggeboekt, meerdere klanten hadden hetzelfde probleem maar het zal wel goed komen, wacht even de reactie van een moderator af 🙂

Staat je klantnummer in je community profiel?

Goedemiddag, ik zou niet weten waar ik de klantnummer kan vinden. maar ik had ook begrepen dat die pas nodig was wanneer je Tmobile thuis hebt, en ik heb alleen een abonnement voor telefoon.  Edit: ondertussen heb ik een reactie gekregen van tmobile op Facebook, en dat men daar op de hoogte zijn.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • 15 september 2022

@Mister-d 

Je klantnummer vind je op deze pagina, wel even inloggen.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8078 reacties
  • 15 september 2022

Goedemiddag @Mister-d  Ik heb hetzelfde en gelijk teruggeboekt. Ook bij mij staat nu dat ik niet heb betaald. 
👻 Ik heb het doorgegeven aan de moderators. Het zal wel zo zijn dat de administratie nu in de waar is.

 

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 september 2022
Waqqas schreef:

@Mister-d

Je klantnummer vind je op deze pagina, wel even inloggen.

Thanks. Dan heb ik er blijkbaar er overheen gekeken. En ik meende dat er voor mobiel geen klantnummer benodigd was, en dat het voor Thuis abbo's gelde, aangezien ik alleen mobiele abbo heb. Maar ik heb die nummer nou ook toegevoegd. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen