Skip to main content
Beantwoord

Betaald maar nog steeds geen bevestiging gekregen


Ik heb TMobile betaald maar nog steeds geen bevestiging. En toen ik de contract tekend heeft de man Niet gezegd dat ik aansluitingskosten moet betalen het komt ineens naar me toe. 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Hazwaian 

Bij elke nieuwe aansluiting betaal je aansluitkosten, sinds 16 mei zijn er GoGoGo deals waarbij je voor thuis en mobiel heen aansluitkosten betaald. Wanneer had jij het contract afgesloten?

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Hazwaian 

Welkom bij T-Mobile! 

Ik hoop dat ik je kan helpen aan een goede start.  Zou je mij een privĂ©bericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder!


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20827 reacties
  • Antwoord
  • 27 mei 2022

Hallo @Hazwaian 

Bij elke nieuwe aansluiting betaal je aansluitkosten, sinds 16 mei zijn er GoGoGo deals waarbij je voor thuis en mobiel heen aansluitkosten betaald. Wanneer had jij het contract afgesloten?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Hazwaian, welkom op de Community! đŸ™‹â€â™‚ïž

Heb je een mobiel abonnement of een T-Mobile voor thuis abonnement? Indien het het eerste is, dan verwijs ik je graag naar het bericht van collega-moderator Hajar! 😊


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen