Ik heb sinds kort bij mijn T-Mobile thuis abonnement ook een T-Mobile Mobiel abonnement afgesloten. Dit kwam doordat er in een persoonlijk E-mail bericht van T-Mobile aan mij naar werd verwezen en omdat mijn abonnement bij Vodafone afliep leek mij dit wel een goede overstap.
In de E-mail werd aangegeven dat er geen aansluitkosten in rekening zouden worden gebracht. Maar nu krijg ik de Eerste afrekening en wat schetst mijn verbazing, er staan WEL aansluitkosten op, terwijl dit toch niet de afspraak was en ik dit ook in gesprekken met de T-Mobile Mobiel medewerkers onder de aandacht heb gebracht tijdens de voorgesprekken en bij het afsluiten van het mobile abonnement.
Dit zal dus gecorrigeerd moeten gaan worden. Graag hoor ik van u wat er gedaan gaat worden aan deze niet afgesproken extra kosten. Als bewijs voeg ik de E-mail toe die ik op 10-januari 2022 van T-Mobile mocht ontvangen waarin staat dat er GEEN AANSLUITKOSTEN IN REKENING ZOUDEN WORDEN GEBRACHT.
