Skip to main content
Beantwoord

Skyshowtime activeren / koppelen werkt niet

  • 4 juni 2025
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Ik wil graag mijn extra abonnement Skyshowtime opzeggen maar de knop hiervoor is niet beschikbaar?

Ook bij het activeren / koppelen krijg ik de melding dat het account niet gekoppeld kan worden.

Beste antwoord door Pouh

Via “Mijn Odido” moet je naar je abonnement gaan en deze wijzigen, en dan de “extra” aanpassen/verwijderen. Dit kan wel slechts 1x per maand. 

Bekijk origineel

1 reactie

Pouh
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 242 reacties
  • Antwoord
  • 4 juni 2025

Via “Mijn Odido” moet je naar je abonnement gaan en deze wijzigen, en dan de “extra” aanpassen/verwijderen. Dit kan wel slechts 1x per maand. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen