Skip to main content
Beantwoord

nog steeds blokkade na goedgekeurde betalingsregeling


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste,

Ik heb een goedgekeurde betalingsregeling lopen vanwege een betalingsachterstand. Echter is mijn simkaart nog steeds volledig geblokkeerd terwijl er op de site staat dat er alleen bepaalde services geblokkeerd zullen worden (zoals internet in buitenland) hoe los ik dit op?

Beste antwoord door essie454

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@essie454, van harte welkom op onze community! Wat fijn dat je betalingsregeling is goedgekeurd, wel zo fijn dat dit mogelijk is wanneer het niet uitkomt met betalen. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat de blokkade op je abonnement nog actief is. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in en ik heb per direct de blokkade voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Het is gelukt!! Heel erg bedankt.

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21696 reacties
  • 20 mei 2025

Hallo ​@essie454 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 mei 2025

@Waqqas hey! Yes! Dat heb ik gedaan! Bedankt:)


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@essie454, van harte welkom op onze community! Wat fijn dat je betalingsregeling is goedgekeurd, wel zo fijn dat dit mogelijk is wanneer het niet uitkomt met betalen. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat de blokkade op je abonnement nog actief is. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in en ik heb per direct de blokkade voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 21 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@essie454, van harte welkom op onze community! Wat fijn dat je betalingsregeling is goedgekeurd, wel zo fijn dat dit mogelijk is wanneer het niet uitkomt met betalen. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat de blokkade op je abonnement nog actief is. Geen zorgen, we zijn hier niet de moeilijkste in en ik heb per direct de blokkade voor je verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou alles weer naar behoren moeten werken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Het is gelukt!! Heel erg bedankt.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@essie454 Fijn dat het is gelukt, uiteraard geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen