Skip to main content
Beantwoord

simkaart in india kwijt na het wisselen

• 29 april 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Goede dag allen,

ik ben mijn odido simkaart kwijt geraakt in india bij het wisselen. Ik probeer via mijn odido in te loggen maar dat lukt niet door sms code verificatie. 
Kan iemand mij helpen? Voor het blokkeren van mijn oude sim en een nieuwe sim aanvraag. Graag zou ik ook een Esim willen aanvragen tijdelijk. 
nummer XXXX

Groet,

Vinith

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Vinith 

Kan je alle privé velden in je community profiel invullen? Een eSIM kunnen ze niet voor je bestellen maar misschien kunnen ze je wel helpen om in je Odido account te komen.

Voor het activeren van de eSIM dien je dan wel te bellen naar Odido op telefoonnummer 0031624001200.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21616 reacties
  • Antwoord
  • 29 april 2025

Hallo ​@Vinith 

Kan je alle privé velden in je community profiel invullen? Een eSIM kunnen ze niet voor je bestellen maar misschien kunnen ze je wel helpen om in je Odido account te komen.

Voor het activeren van de eSIM dien je dan wel te bellen naar Odido op telefoonnummer 0031624001200.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen