Skip to main content
Beantwoord

Callcenter 0614094100 van Odido

Iamsterdam
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 162 reacties

Afgelopen maandag 17 Februari kreeg ik een sms bericht van Odido.

Vandaag heeft Sara van Odido mij gebeld, ik neem het op, maar ik antwoord niets.

De reden is dat ik doof ben !!!!!!!!

vermeld jouw systeem dat ik doof ben !!!!!!!

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Iamsterdam, ik geef je graag meer duidelijkheid! Dit is het nummer van onze salesafdeling. Vermoedelijk ben je gebeld, omdat je je abonnement kunt verlengen. Ik begrijp heel goed dat je dan ook niet antwoord, excuses dat je bent gebeld! Ik vermoed dat mijn collega dit ook niet wist. Ik heb daarom direct een melding bij je abonnement geplaatst, zodat andere collega's weten dat ze je niet hoeven te bellen! Aangezien je telefonisch niet kunt verlengen, kun je dit ook heel gemakkelijk zelf regelen via je Mijn Odido account. Ik weet zeker dat we een mooi verlengaanbod voor je hebben klaarstaan! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Bekijk origineel

14 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3616 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025

Hi ​@Iamsterdam, ik geef je graag meer duidelijkheid! Dit is het nummer van onze salesafdeling. Vermoedelijk ben je gebeld, omdat je je abonnement kunt verlengen. Ik begrijp heel goed dat je dan ook niet antwoord, excuses dat je bent gebeld! Ik vermoed dat mijn collega dit ook niet wist. Ik heb daarom direct een melding bij je abonnement geplaatst, zodat andere collega's weten dat ze je niet hoeven te bellen! Aangezien je telefonisch niet kunt verlengen, kun je dit ook heel gemakkelijk zelf regelen via je Mijn Odido account. Ik weet zeker dat we een mooi verlengaanbod voor je hebben klaarstaan! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Iamsterdam
  • Auteur
  • 162 reacties
  • 20 februari 2025

Pharwin 

Mooi zo en als jullie een mooie verlenigingsaanbod, waarom stuur je mij geen email voor een mooie bod ? 

hoeveel kost een mobiel samsung s25+ 256 of 512 GB 

ik pntving een paar weken terug email nieuwsbrief van samsung tijdelijk actie samsung S25+  256 GB en 512GB zelfde prijs € 1149

Groeten van Pierre 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Iamsterdam een aanbod kunnen ze niet per mail naar je versturen, omdat ze het alleen telefonisch kunnen aanbieden. Zodra het is ingevoerd, kun je wel een bevestiging per mail hiervan ontvangen. Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement met de Samsung Galaxy S25+, goede keus! Je kunt het abonnement het beste samenstellen via onze website, omdat de prijs afhankelijk is van welke bundel je erbij neemt. Vergeet niet door eerst in te loggen met je Mijn Odido account, klik dan op de knop '’verleng nu'’, zodat je je eigen aanbod in onze webshop kunt zien. 

Het klopt dat een paar weken geleden de actie was voor de geheugenupgrade. Dit was ook te zien in dit topic: 

Op dit moment hebben we met Samsung een andere actie lopen. Je krijgt nu tijdelijk € 259 extra voordeel als je een Samsung Galaxy S25 Plus 256 GB met een 2-jarig 10 GB, 20 GB of Unlimited Start abonnement afsluit. Daarnaast krijg je nu tijdelijk een Galaxy Watch7 cadeau bij aanschaf van een Galaxy S25 Series. 

• Actieperiode: 17 februari t/m 30 maart

• Registreer je aankoop voor 30 mei

• Registeren kan via de website van Samsung 

Je krijgt dus extra voordeel en ook een Galaxy Watch7 cadeau als je kiest voor de Samsung Galaxy S25 series. Superfijn toch? 😄

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Iamsterdam
  • Auteur
  • 162 reacties
  • 21 februari 2025

Pharwin,

Op Odido website klik ik : ik wil verlengen , Zie ik € 1125,00 dus is maar 24 euro korting 

en toch moet ik € 6,25 betalen voor thuiskopieheffing

Ik gebruik geen muziek, niet bellen , kijk nooit stream  

en is tot maart in actie. Ik denk er nog over, want tot eind april moet ik aan belastingen betalen

Als jullie een beter bod komen , lees ik graag van je

groeten van Pierre

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Iamsterdam, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Yes, het bedrag van  € 1125,00 zijn de toestelkosten en hier kunnen we niets aan veranderen. De korting werkt  zo:

Bijvoorbeeld  met een 20 GB abonnement:

Je krijgt € 114 op de Samsung Galaxy S25 Plus 256 GB (o.b.v. adviesverkoopprijs losse telefoon € 1.149 in de Odido Shop). En met onze aanbieding krijg je elke maand € 5 korting op dit abonnement plus gratis aansluiten ter waarde van € 25. € 5 x 24 maanden € 120. Je totale voordeel is dus € 259 (€ 114 + € 120 + € 25).

Op de andere abonnementen krijg je elke maand € 2,50 korting.

De thuiskopieheffing kan ik eventueel handmatig voor je vergoeden als je dit zou willen. Denk er maar gerust over na. 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Iamsterdam
  • Auteur
  • 162 reacties
  • 24 februari 2025

Hallo Pharwin,

ik denk er over na.

Vandaag om 15.20 uur heeft jouw collega mij weer gebeld terwijl ik onderweg naar huis rijden.

dus ik neem niet op .

Ik heb een abonnement van Odido dus hoef niet aansluiten ter waarde van € 25

Afgelopen weekend had ik wel leuk,   kaarten gespeeld en naar de kroeg geweest

gr van Pierre

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Iamsterdam, dat is helemaal goed! Fijn om te lezen dat je een goed weekend hebt gehad. Je kunt trouwens ook via de privacyinstellingen van je Mijn Odido account aangeven dat je niet meer door ons gebeld wilt worden. Echter, duurt het wel een tijdje voordat dit is verwerkt in onze systemen. Als je wilt, kan ik eventueel handmatig een verzoek indienen om je telefoonnummer uit ons belsysteem te verwijderen, zodat je niet meer door ons gebeld wordt. Dit wordt meestal binnen een dag al opgepakt. Zou je dat willen? 

Ik hoor het graag van je! 

Iamsterdam
  • Auteur
  • 162 reacties
  • 25 februari 2025

Hey Pharwin.

Dank je wel voor jouw link. Ik heb bellen uitgevinkt en opslaan.

je schreef  4 dagen geleden : Hey ​@Iamsterdam een aanbod kunnen ze niet per mail naar je versturen, omdat ze het alleen telefonisch kunnen aanbieden

Zie printscreen..

Dus dat kan wel per email ,  hoe zit dat nou precies ?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Iamsterdam yes, dat klopt! Dit gaat meer om voordelige acties en andere producten van Odido. Die zul je dan per mail ontvangen. Wel kunnen ze uiteraard het aanbod per mail aan je bevestigen, zodra er telefonisch akkoord is gegegeven. 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Iamsterdam
  • Auteur
  • 162 reacties
  • 6 maart 2025

@Pharwin van Odido 

Ik ben er weer..

Afgelopen 25 Februari , na bellen uitgevinkt, tot nu belt callcenter mij 3 keer op.

Dus dat helpt niet..

Op 28 Februari belt ze mij weer op om 16.30 uur en was gemiste oproepen.

op 5 Maart belde ze mij weer op om 12.36 uur, ik nam niet op, want  ik moest werken

op 6 Maart dus vandaag belt ze mij weer op om 10.31 uur , ik nam wel op ,maar geen antwoord.

Ik vind het echt vervelend van callcenter 

Doe je er nou wat aan

Pierre

Iamsterdam
  • Auteur
  • 162 reacties
  • 6 maart 2025

zie printscreen

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Iamsterdam wat gek dat ze je nog steeds bellen. Ik ga het op een andere manier voor je oplossen. Ik heb zojuist een ticket voor je ingeschoten om je telefoonnummer volledig uit ons belsysteem te verwijderen. Dit zal vandaag of uiterlijk maandag worden opgepakt. Zodra het is verwerkt, zul je niet meer door ons gebeld worden. Excuses voor het ongemak! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Iamsterdam
  • Auteur
  • 162 reacties
  • 15 maart 2025

Goedemorgen ​@Pharwin van Odido 

Tot nu heb ik niet meer last van callcenter.

Dank je wel en wens ik jou een zonnige weekend toe

Pierre

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Iamsterdam fijn dat je niet meer wordt gebeld! Ik zag dat het ticket ook direct was opgepakt, vandaar dat je ook niet meer door ons wordt gebeld. Geen dank en graag gedaan en ik hoop dat je ook een mooi/zonnig weekend hebt gehad! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen