Ik hoop dat u mij kunt helpen met een probleem dat een enorme impact heeft op mijn toekomst. Op dit moment staat er nog een oude BKR-registratie van jullie op mijn naam. Destijds was ik pas 18 jaar oud en helaas heb ik toen niet de juiste financiële keuzes gemaakt. Nu, vijf jaar later, heb ik mijn leven volledig op de rit, maar deze registratie blijft als een schaduw over mijn toekomst hangen.
Ik ben nu 23 en sta op het punt om mijn eerste huis te kopen, iets waar ik jarenlang hard voor heb gewerkt. Maar door deze registratie krijg ik geen hypotheek, wat betekent dat mijn droom in duigen valt. Dit moet binnen 3/4 werkdagen opgelost zijn, anders loop ik de kans mis om een huis te kopen en een stabiele toekomst op te bouwen.
Een extra complicatie is dat ik mijn oude telefoonnummer niet meer weet en deze ook niet bekend is in jullie systeem. Ik hoop dat dit geen obstakel vormt en dat er andere manieren zijn om mijn identiteit te verifiëren.
Ik vraag u met klem om met mij mee te denken en mij zo snel mogelijk te helpen. Dit is voor mij van levensbelang. Ik hoop op uw begrip en een spoedige oplossing.