Skip to main content
Beantwoord

Activeren HBO Max

  • 3 februari 2025
  • 6 reacties
  • 247 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik kreeg vandaag een activatiemail van Odido om HBO max te activeren (mijn nieuwe abo gaat vandaag in), maar de link achter de knop HBO max koppelen  geeft de pagina HBO Max instellingen: https://www.odido.nl/my/abonnement/hbomax-instellingen?utm_source=odido&utm_medium=email&utm_campaign=swe_

 

Ik ben zelf op onderzoek uit gegaan naar een koppel knop of activatie knop (ik had nog geen Hbo max) en vond deze: https://www.odido.nl/extra/hbomax

maar als ik daar op activeren klik krijg ik een foutmelding (geen toegang): https://www.odido.nl/geen-toegang

wat moet ik doen??

Beste antwoord door RoelJ

Marciano van Odido schreef:

Hoi Roel, fijn dat je je facturen hebt gedownload! Ik heb het oude Mijn Odido-account zojuist verwijderd. Het systeem heeft 15 minuten nodig om dit te verwerken en dan moet het zo direct lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Als je dan via Extra's naar HBO Max gaat, of via https://www.odido.nl/extra/hbomax dan moet het met de stappen die worden uitgelegd lukken om HBO Max te activeren. Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht het wel gelukt zijn met het koppelen van je abonnement, maar nog niet met HBO Max, laat het me dan weten. Zodra je je nieuwe account hebt met je abonnement eraan gekoppeld, kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je en dan kan je binnen no time genieten van HBO Max! 😄

 

HI Marciano… Alles is opgelost ondertussen, thanks! 

Bekijk origineel

6 reacties

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 290 reacties
  • 4 februari 2025

Goedemorgen Roel, leuk dat je gekozen hebt voor HBO Max! Natuurlijk help ik je graag bij het activeren van de bundel. Ik wilde meteen voor je kijken, maar zie dat je voor je nieuwe abonnement nog geen Mijn Odido account hebt. Met een verlenging zetten we dit automatisch over, maar in dit geval heb je gekozen voor een geheel nieuw abonnement. Om je nieuwe abonnement te kunnen koppelen, is het noodzakelijk dat ik eerst je oude abonnement ontkoppel. Mocht je jouw facturen dus nog willen inzien downloaden, dan kan je dit nu nog doen via deze pagina. Geef je mij een seintje als ik je account mag ontkoppelen? Dan kunnen we hierna kijken wat er nodig is om HBO Max voor je te activeren!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 februari 2025

hey Sam, Dankjewel. De facturen van 2024 had ik al, en ik heb nu ook de factuur van januari 2024 gedownload. Dat is dan de laatste neem ik aan. 

Je kan dus mijn account ontkoppelen...en weer terug koppelen?

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Roel, fijn dat je je facturen hebt gedownload! Ik heb het oude Mijn Odido-account zojuist verwijderd. Het systeem heeft 15 minuten nodig om dit te verwerken en dan moet het zo direct lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Als je dan via Extra's naar HBO Max gaat, of via https://www.odido.nl/extra/hbomax dan moet het met de stappen die worden uitgelegd lukken om HBO Max te activeren. Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht het wel gelukt zijn met het koppelen van je abonnement, maar nog niet met HBO Max, laat het me dan weten. Zodra je je nieuwe account hebt met je abonnement eraan gekoppeld, kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je en dan kan je binnen no time genieten van HBO Max! 😄


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 februari 2025

HI Marciano, dankjewel voor je hulp!  Ik heb een nieuw Odido Account kunnen aanmaken met mijn mailadres.

Daar heb ik ook mijn glasvezel internet kunnen koppelen. 

Wat nog raar is, is dat er een koppeling wordt voorgesteld met een telefoonnummer dat ik niet ken (niet het mijne). Ik zie dat dat nummer ook stond in de eerste mail van Odido over HBO max. 

Het koppelen van HBO Max is nog niet gelukt: Via je link kom ik op activeer HBO Max, als ik daarop klik staat er : kies je abonnement met niets onder… 

Kan je even meekijken?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 9 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Hoi Roel, fijn dat je je facturen hebt gedownload! Ik heb het oude Mijn Odido-account zojuist verwijderd. Het systeem heeft 15 minuten nodig om dit te verwerken en dan moet het zo direct lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Als je dan via Extra's naar HBO Max gaat, of via https://www.odido.nl/extra/hbomax dan moet het met de stappen die worden uitgelegd lukken om HBO Max te activeren. Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht het wel gelukt zijn met het koppelen van je abonnement, maar nog niet met HBO Max, laat het me dan weten. Zodra je je nieuwe account hebt met je abonnement eraan gekoppeld, kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je en dan kan je binnen no time genieten van HBO Max! 😄

 

HI Marciano… Alles is opgelost ondertussen, thanks! 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Roel, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Superfijn om te leze dat alles inmiddels is opgelost. Uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen