Skip to main content
Beantwoord

Tweestaps Verificatie

  • 31 januari 2025
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Dag,

Zoals velen hier heb ik een probleem met de twee staps vertificatie, ik heb het overal op verwijderd en ben ook nog eens uitgelogd op mijn account. Dom, ik weet het. Nu heb ik 2 moderatoren al een privé bericht gestuurd maar weet niet zeker of daar op gereageerd wordt, enig idee wat voor andere acties ik nog kan ondernemen? 
 

groet 

Beste antwoord door Nick Hoedeman

Marciano van Odido schreef:

Hey Nick, van harte welkom op de Community! Tweestapsverificatie verwijderen is uiteraard niet fijn, maar happens to the best of us! 😄 Ongevraagde privéberichten zijn tegen onze huisregels en kunnen niet altijd beantwoord worden. Start daarom altijd een nieuw topic, dan weet je zeker dat je geholpen wordt. De moderators die je een bericht hebt gestuurd kunnen bijvoorbeeld afwezig zijn en we willen niet dat je onnodig lang wacht op een reactie. Dus dat gezegd hebbende; fijn dat je je eigen topic hebt geopend en ik help je graag direct verder.

Begrijp ik het goed dat je probeert in te loggen op Mijn Odido? Ik zie namelijk geen account voor je mobiele nummer **85 en ik kan ook geen account vinden op je e-mailadres n***o@gmail.com. Heb je toevallig nog een ander abonnement of e-mailadres waar een Mijn Odido-account aan gekoppeld staat? Zo niet, dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Omdat het een nieuw account is, zou je ook geen tweestapsverificatie hoeven te gebruiken. 

Laat je het me weten of het lukt met een nieuw account? Anders ontvang ik graag meer informatie van je over waar je precies tegenaanloopt en met welke abonnementen/gegevens je probeert in te loggen. Komt in ieder geval goed! 😄

 

Dag, 

 

ik had eergisteren gebeld naar de klantenservice en het is momenteel allemaal opgelost. Ik vond dit forum een beetje lastig om zelf de weg te vinden, mijn excuses🫣. Erg bedankt nog voor uw reactie! 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Nick, van harte welkom op de Community! Tweestapsverificatie verwijderen is uiteraard niet fijn, maar happens to the best of us! 😄 Ongevraagde privéberichten zijn tegen onze huisregels en kunnen niet altijd beantwoord worden. Start daarom altijd een nieuw topic, dan weet je zeker dat je geholpen wordt. De moderators die je een bericht hebt gestuurd kunnen bijvoorbeeld afwezig zijn en we willen niet dat je onnodig lang wacht op een reactie. Dus dat gezegd hebbende; fijn dat je je eigen topic hebt geopend en ik help je graag direct verder.

Begrijp ik het goed dat je probeert in te loggen op Mijn Odido? Ik zie namelijk geen account voor je mobiele nummer **85 en ik kan ook geen account vinden op je e-mailadres n***o@gmail.com. Heb je toevallig nog een ander abonnement of e-mailadres waar een Mijn Odido-account aan gekoppeld staat? Zo niet, dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Omdat het een nieuw account is, zou je ook geen tweestapsverificatie hoeven te gebruiken. 

Laat je het me weten of het lukt met een nieuw account? Anders ontvang ik graag meer informatie van je over waar je precies tegenaanloopt en met welke abonnementen/gegevens je probeert in te loggen. Komt in ieder geval goed! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Hey Nick, van harte welkom op de Community! Tweestapsverificatie verwijderen is uiteraard niet fijn, maar happens to the best of us! 😄 Ongevraagde privéberichten zijn tegen onze huisregels en kunnen niet altijd beantwoord worden. Start daarom altijd een nieuw topic, dan weet je zeker dat je geholpen wordt. De moderators die je een bericht hebt gestuurd kunnen bijvoorbeeld afwezig zijn en we willen niet dat je onnodig lang wacht op een reactie. Dus dat gezegd hebbende; fijn dat je je eigen topic hebt geopend en ik help je graag direct verder.

Begrijp ik het goed dat je probeert in te loggen op Mijn Odido? Ik zie namelijk geen account voor je mobiele nummer **85 en ik kan ook geen account vinden op je e-mailadres n***o@gmail.com. Heb je toevallig nog een ander abonnement of e-mailadres waar een Mijn Odido-account aan gekoppeld staat? Zo niet, dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Omdat het een nieuw account is, zou je ook geen tweestapsverificatie hoeven te gebruiken. 

Laat je het me weten of het lukt met een nieuw account? Anders ontvang ik graag meer informatie van je over waar je precies tegenaanloopt en met welke abonnementen/gegevens je probeert in te loggen. Komt in ieder geval goed! 😄

 

Dag, 

 

ik had eergisteren gebeld naar de klantenservice en het is momenteel allemaal opgelost. Ik vond dit forum een beetje lastig om zelf de weg te vinden, mijn excuses🫣. Erg bedankt nog voor uw reactie! 

 


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • 4 februari 2025

Goedemorgen Nick, daar hoef je uiteraard geen sorry voor te zeggen! Ik ben hoe dan ook blij om te lezen dat het inmiddels opgelost is. Je weet ons inmiddels te vinden als we verder nog iets voor je kunnen betekenen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen