Hey Nick, van harte welkom op de Community! Tweestapsverificatie verwijderen is uiteraard niet fijn, maar happens to the best of us! 😄 Ongevraagde privéberichten zijn tegen onze huisregels en kunnen niet altijd beantwoord worden. Start daarom altijd een nieuw topic, dan weet je zeker dat je geholpen wordt. De moderators die je een bericht hebt gestuurd kunnen bijvoorbeeld afwezig zijn en we willen niet dat je onnodig lang wacht op een reactie. Dus dat gezegd hebbende; fijn dat je je eigen topic hebt geopend en ik help je graag direct verder.
Begrijp ik het goed dat je probeert in te loggen op Mijn Odido? Ik zie namelijk geen account voor je mobiele nummer **85 en ik kan ook geen account vinden op je e-mailadres n***o@gmail.com. Heb je toevallig nog een ander abonnement of e-mailadres waar een Mijn Odido-account aan gekoppeld staat? Zo niet, dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Omdat het een nieuw account is, zou je ook geen tweestapsverificatie hoeven te gebruiken.
Laat je het me weten of het lukt met een nieuw account? Anders ontvang ik graag meer informatie van je over waar je precies tegenaanloopt en met welke abonnementen/gegevens je probeert in te loggen. Komt in ieder geval goed! 😄