Skip to main content
Beantwoord

Internetbundel Bonaire

Beste.
Ik heb in mijn internetbundel 75.000 MB tegoed gekregen. Dit krijg je als je naar het buitenland gaat. Ik heb het unlimited premium abonnement. Toch maak ik extra kosten. Klopt dit!

Beste antwoord door MLO1971

Marciano van Odido schreef:

Hoi Marco, snap ik helemaal. Ik kan niks beloven, het besluit ligt uiteraard bij de app-ontwikkelaar, maar ik ga m'n best doen! Ik heb de gemaakte kosten van € 14,53 gecrediteerd. Je vindt dit straks terug op je volgende factuur en ik heb je per mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? Voor toekomstige reizen goed om te onthouden dat databundels en bel/sms bundels in het buitenland en met name buiten de EU anders of niet werken. Hiervoor kun je dan voortaan extra doorklikken in de app of voor de zekerheid Mijn Odido in de browser openen, om het direct duidelijker te zien op de homepage. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders wens ik je nog heel veel plezier in Bonaire! 😄

Beste Marciano,

ontzettend bedankt voor de snelle reactie en goede service. Ik zal voortaan inderdaad beter opletten als ik in het buitenland ben. Ik had mij met m’n huidige abonnement iets te rijk gerekend 😎. Wij gaan nog lekker genieten op Bonaire en wellicht tot ziens groeten Marco

o.s.  Mail met bevestiging van creditnota is binnen. 

nogmaals dank voor de goede oplossing 

Bekijk origineel

10 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9350 reacties
  • 27 januari 2025

Bonaire valt niet binnen je EU databundel maar ik Zone 2. Je kunt een data bundel voor het Nederlands CAribisch gebied bestellen in je Odido APP.

Nederlands Caribisch Gebied (voorheen Nederlandse Antillen), incl Bonaire, Curacao, Saba, Sint Eustatius en Sint Maarten

• Internet Op Reis M-pas: je krijgt 1 GB en betaalt € 15,-. De pas is 14 dagen geldig.
  • Internet Op Reis XL-pas: je krijgt 3 GB en betaalt € 30,-. De pas is 31 dagen geldig.

Voor bellen/sms’en gelden de tarieven voor Zone 2.

Sms PRIJS ANTILLEN naar 5545. Krijg je meteen een gratis bericht terug met alle info.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 januari 2025

Ok dank voor je reactie. Maar waarom staat er dan nu 75000 in mijn tegoed? Heb daar geen recht op. Beetje verwarrend 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen MLO, bekijk je je gegevens via de Mijn Odido website of via de app? Je zou altijd moeten zien welke bundels er actief zijn op je huidige locatie en welke niet. Zie onderstaande afbeeldingen. Dit is via de webversie. Is het zo duidelijk voor je? Of zie je het op een andere manier via de app? Dan hoor ik het graag van je, zodat we het wellicht overzichtelijker kunnen maken. Ik ontvang in dat geval graag een screenshot van je! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 januari 2025

Ik kijk via de app. Zal nu een screenshot proberen te versturen 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 januari 2025

[Screenshot verwijderd door moderator. Let op: je 06-nummer was hierop zichtbaar]

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi MLO, bedankt voor je screenshot! Ik snap de verwarring. Als je zo op je homescreen kijkt lijkt het inderdaad alsof de 75.000MB geldig zijn. Als je erop klikt, krijg je als het goed is wel te zien dat dit niet geldig is in het huidige land, klopt dat? Ik geef je feedback in ieder geval door aan onze app developers. Ik hoop dat we het kunnen aanpassen, zodat het in de toekomst ook in de app duidelijker is!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 januari 2025

Dank en klopt inderdaad. Ik had er nog niet op gedrukt. Blijft het nog wel verwarrend zoals jij ook al aangaf. 
Wat het mooist zou zijn is dat die 75000mb helemaal niet in beeld komt. Ik zit immers niet in de landen waar deze gebruikt kunnen worden. 
Maar goed is duidelijk nu. Zou je kunnen kijken of je voor mij de door deze verwarring gemaakte kosten kunt compenseren?

alvast dank. Groet Marco

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marco, snap ik helemaal. Ik kan niks beloven, het besluit ligt uiteraard bij de app-ontwikkelaar, maar ik ga m'n best doen! Ik heb de gemaakte kosten van € 14,53 gecrediteerd. Je vindt dit straks terug op je volgende factuur en ik heb je per mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? Voor toekomstige reizen goed om te onthouden dat databundels en bel/sms bundels in het buitenland en met name buiten de EU anders of niet werken. Hiervoor kun je dan voortaan extra doorklikken in de app of voor de zekerheid Mijn Odido in de browser openen, om het direct duidelijker te zien op de homepage. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders wens ik je nog heel veel plezier in Bonaire! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2025
Marciano van Odido schreef:

Beste Marciano,

ontzettend bedankt voor de snelle reactie en goede service. Ik zal voortaan inderdaad beter opletten als ik in het buitenland ben. Ik had mij met m’n huidige abonnement iets te rijk gerekend 😎. Wij gaan nog lekker genieten op Bonaire en wellicht tot ziens groeten Marco

o.s.  Mail met bevestiging van creditnota is binnen. 

nogmaals dank voor de goede oplossing 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Met alle plezier gedaan, Marco! Fijn dat je de creditnota hebt ontvangen en bedankt voor het laten weten. En nu heerlijk verder genieten daar! 🙌🏻

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen