Beste.
Ik heb in mijn internetbundel 75.000 MB tegoed gekregen. Dit krijg je als je naar het buitenland gaat. Ik heb het unlimited premium abonnement. Toch maak ik extra kosten. Klopt dit!
Internetbundel Bonaire
Beste antwoord door MLO1971
Hoi Marco, snap ik helemaal. Ik kan niks beloven, het besluit ligt uiteraard bij de app-ontwikkelaar, maar ik ga m'n best doen! Ik heb de gemaakte kosten van € 14,53 gecrediteerd. Je vindt dit straks terug op je volgende factuur en ik heb je per mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen? Voor toekomstige reizen goed om te onthouden dat databundels en bel/sms bundels in het buitenland en met name buiten de EU anders of niet werken. Hiervoor kun je dan voortaan extra doorklikken in de app of voor de zekerheid Mijn Odido in de browser openen, om het direct duidelijker te zien op de homepage. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders wens ik je nog heel veel plezier in Bonaire! 😄
Beste Marciano,
ontzettend bedankt voor de snelle reactie en goede service. Ik zal voortaan inderdaad beter opletten als ik in het buitenland ben. Ik had mij met m’n huidige abonnement iets te rijk gerekend 😎. Wij gaan nog lekker genieten op Bonaire en wellicht tot ziens groeten Marco
o.s. Mail met bevestiging van creditnota is binnen.
nogmaals dank voor de goede oplossing
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.