Skip to main content

Hi,

ik probeer het via deze weg omdat ik ten einde raad ben. Ik heb een bkr registratie van een aantal jaar terug die nu op mijn radar is gekomen vanwege een hypotheek aanvraag. Omdat ik verhuisd ben is nooit de post voor deze rekening bij mij aangekomen. Super vervelend… nu heb ik gemaild naar incasso@odido.nl en daar afgelopen donderdag een bericht gekregen dat als ik alles betaald had, er gekeken kon worden om de code weg te halen. Ik had heel graag gehoopt dat ik vrijdag al wat gehoord zou hebben, helaas was dit niet het geval. Aanstaande maandag is onze deadline voor de ontbindende voorwaarden dus ik hoop heel erg dat het zo snel mogelijk opgelost kan worden! 

bedankt voor het lezen! 

Hoi ​@Mees_v_Haren ,

Wat vervelend om te horen dat je hypotheekadviseur niet eerder het BKR had gechecked.

Heb je nu inderdaad alle openstaande rekeningen betaald, en is dat aan een incassobureau of aan Odido? Een handmatige betaling kost een aantal dagen om te verwerken en dan moet er nog bekeken worden of er coulance gegeven kan worden voor de negatieve registratie. Maandag is wel een hele strakke planning ...

Hoi ​@Mees_v_Haren ,

Wat vervelend om te horen dat je hypotheekadviseur niet eerder het BKR had gechecked.

Heb je nu inderdaad alle openstaande rekeningen betaald, en is dat aan een incassobureau of aan Odido? Een handmatige betaling kost een aantal dagen om te verwerken en dan moet er nog bekeken worden of er coulance gegeven kan worden voor de negatieve registratie. Maandag is wel een hele strakke planning ...

Hi, ja ik vond het ook jammer. Hij had hem wel gezien maar niet gezien dat er een code was. Ik heb zelf ook niet goed gekeken… ik ben er dus al sinds vorige week mee bezig. Ondertussen al bijna 8 uur lang met de klantenservice aan de lijn geweest. Maar die konden mij steeds niet helpen. Afgelopen maandag heb ik het betaald en na de reactie van incasso@odido.nl heb ik meteen de bewijzen gestuurd van betalen. Ik las eerder op dit forum dat iemand er druk achter heeft kunnen zetten. Ik hoop dat dit voor mij ook mogelijk is. Ik heb ook alleen het bewijs van het versturen van de code nodig, niet eens dat het al in gang gezet is. Alleen het bericht we gaan het doen. Ik hoop zo erg dat dit te realiseren is maandag. 

Ik hoop dat er nog iemand is die me kan helpen! 

@Mees_v_Haren  Ik hoop met je mee maar vrees het ergste. Het is erg druk,vakantie tijd dus minder werkdagen en personeel.
En er zijn nog wachtende voor je! 

Als iemand er druk achter kon zetten had hij geluk en elke zaak is weer anders.

@Mees_v_Haren  Ik hoop met je mee maar vrees het ergste. Het is erg druk en vakantie tijd en veel minder werkdagen. 

Dat kan ik begrijpen, ik hoop dat er iemand is, zoals ik bij andere berichten hier heb gezien, die mijn case misschien voorrang kan geven. Als ik het vandaag niet hoor is de kans verkeken op dit huis en dat zou echt heel erg vervelend zijn. Vandaar! 

@Mees_v_Haren  Ik hoop met je mee maar vrees het ergste. Het is erg druk en vakantie tijd en veel minder werkdagen. 

Dat kan ik begrijpen, ik hoop dat er iemand is, zoals ik bij andere berichten hier heb gezien, die mijn case misschien voorrang kan geven. Als ik het vandaag niet hoor is de kans verkeken op dit huis en dat zou echt heel erg vervelend zijn. Vandaar! 

@Mees_v_Haren  Ik hoop met je mee maar vrees het ergste. Het is erg druk,vakantie tijd dus minder werkdagen en personeel.

Als iemand er druk achter kon zetten had hij geluk en elke zaak is weer anders.

Ik heb alleen bewijs in de vorm van een mail nodig dat het aangepast wordt. Het aanpassen zelf kan ook later. Alleen de mail dat het aangepast wordt, ik hoop zo dat het geregeld kan worden. Anders kan ik dus hierdoor geen huis kopen dat zou eeuwig zonde zijn

Die afdeling incasso werkt los van dit forum. Dus wat zij daar doen wordt niet op deze website geplaatst. Maar je kunt wel aan het einde van de dag checken of de BKR inmiddels is veranderd.

Goedemorgen ​@Mees_v_Haren, wat leuk dat je een huis hebt gevonden! Uit ervaring weet ik dat het heel lastig is in deze moeilijke tijd. Wel zo fijn als niks in de weg staat voor je hyptheekaanvraag, laten we samen naar een oplossing kijken! Onze incasso afdeling heeft het erg druk en ze werken alle verzoeken op volgorde weg. We kunnen wel vragen of er ruimte is om je case tussendoor op te pakken, maar dit geeft geen garantie. Het is vlak voor de feestdagen wel heel moeilijk om een collega hierover te benaderen, omdat velen met verlof zijn. Gelukkig heb ik iemand gevonden die mee kon kijken. Goed nieuws: ik zie dat vanochtend je BKR-registratie is verwijderd en mijn collega heeft je hierover ook een bevestiging per mail verstuurd! Het kan een paar werkdagen duren voordat deze registratie uit je BKR-overzicht, maar ik denk dat je met de mail in ieder geval al een stap verder komt. Hopelijk is het niet te laat en komt je hypotheekaanvraag alsnog in orde! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe woning en voor nu hele fijne feestdagen gewenst! 🎄

Goedemorgen ​@Mees_v_Haren, wat leuk dat je een huis hebt gevonden! Uit ervaring weet ik dat het heel lastig is in deze moeilijke tijd. Wel zo fijn als niks in de weg staat voor je hyptheekaanvraag, laten we samen naar een oplossing kijken! Onze incasso afdeling heeft het erg druk en ze werken alle verzoeken op volgorde weg. We kunnen wel vragen of er ruimte is om je case tussendoor op te pakken, maar dit geeft geen garantie. Het is vlak voor de feestdagen wel heel moeilijk om een collega hierover te benaderen, omdat velen met verlof zijn. Gelukkig heb ik iemand gevonden die mee kon kijken. Goed nieuws: ik zie dat vanochtend je BKR-registratie is verwijderd en mijn collega heeft je hierover ook een bevestiging per mail verstuurd! Het kan een paar werkdagen duren voordat deze registratie uit je BKR-overzicht, maar ik denk dat je met de mail in ieder geval al een stap verder komt. Hopelijk is het niet te laat en komt je hypotheekaanvraag alsnog in orde! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe woning en voor nu hele fijne feestdagen gewenst! 🎄

Ik zie dat het gelukt is!!! Super fijn dankjewel voor het kijken! En fijne feestdagen 🎉

@Mees_v_Haren Graag gedaan! Dank je wel, komt zeker goed! 😄

Reageer