Hallo @StephaniedeLaat91, van harte welkom op onze Community! Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Ik heb gelijk je telefoonnummer erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je hebt verlengd met een eSIM. Echter, zie ik dat er iets niet goed is gegaan met de koppeling van deze eSIM en je oude fysieke simkaart staat nu gekoppeld aan je nieuwe abonnement. Vandaar dat je nu alleen gebruik kunt maken van je fysieke simkaart. Excuses voor dit ongemak!
Kan je wel inloggen in je Mijn Odido account? Daar kun je heel gemakkelijk en gratis een eSIM bestellen. De QR-code zal dan gelijk in je Mijn Odido account klaar komen te staan, die je kunt scannen met je nieuwe telefoon. Daarna kun je de activatie voltooien via je account middels een sms-verificatie of iDIN (bankverificatie). Dan staat de nieuwe eSIM gekoppeld en geactiveerd en kun je er gebruik van maken.
Ik heb de bevestiging van je bestelling ook naar mezelf laten mailen en ik zie dat de startdatum 24-10-2024 wordt vermeld. Dit is ook de startdatum van je nieuwe abonnement. Deze zal altijd worden aangepast, nadat je toestel is geleverd en dat is op die datum geweest. De startdatum wordt voorheen altijd in de toekomst gezet (vandaar dat je het ook te zien kreeg in je Mijn Odido account), tot je het toestel hebt ontvangen. Dan wordt het automatisch aangepast naar de datum van ontvangst. Vanaf dan gaat ook je nieuwe abonnement in.
Laat je me even weten of het gaat lukken of dat je hulp hierbij nodig hebt? Ik hoor het graag van je!