Skip to main content
Beantwoord

Multisim Watch Series 10 werkt niet

  • 23 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Getracht mijn nieuwe Apple Watch te voorzien van multisim.

Na meerdere pogingen niet gelukt. Lijkt of de koppeling met odido app niet lekker loopt. Steeds een oeps melding. Melding je huidige abonnement kan niet gekoppeld worden aan multisim.  Klantenservice kon ook niet verder helpen en verwijst naar in 1 geval zelfs naar Apple. De chatbot geeft een link naar de bestel-pagina maar daar staat multisim weer niet bij.

wie helpt?

 

Beste antwoord door Suusjer

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Suusjer, van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik heb gelijk meegekeken bij het nummer van je profiel en ik zie dat dit een oud-Tele2 abonnement betreft. Onze Multisim is wegens technische redenen momenteel niet mogelijk bij een oud-Tele2 abonnement. Excuses hiervoor! Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte, maar wanneer het mogelijk zal zijn, durf ik niet te zeggen. Het is wel mogelijk bij een nieuw Odido Hello abonnement. Ik zie dat je contract nog loopt tot en met 21-2-2025. Je kunt dus bijna bij ons verlengen. Dit kan altijd 4 maanden voor het einde van je contract. Als je bij ons verlengd en kiest voor een nieuw Odido Hello abonnement, kan kun je gebruikmaken van onze Multisim. Wel pas wanneer je nieuwe contract van start is gegaan. Dat zal dan vanaf 22-2-2025 zijn. De keus is uiteraard aan jou. 😊

Sorry dat ik op dit moment geen ander antwoord voor je heb. Ik had je graag van een ander antwoord willen voorzien. Ik hoop dat ze dit natuurlijk wel eerder mogelijk maken, maar ik durf niet te zeggen wanneer precies. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Ok dank je wel voor je heldere uitleg. Ik heb inderdaad een oud tele2 abonnement (en simkaart). Zou een nieuwe Odido simkaart hierin kunnen helpen of is het een instelling in de servers van Odido?

 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Suusjer, van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik heb gelijk meegekeken bij het nummer van je profiel en ik zie dat dit een oud-Tele2 abonnement betreft. Onze Multisim is wegens technische redenen momenteel niet mogelijk bij een oud-Tele2 abonnement. Excuses hiervoor! Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte, maar wanneer het mogelijk zal zijn, durf ik niet te zeggen. Het is wel mogelijk bij een nieuw Odido Hello abonnement. Ik zie dat je contract nog loopt tot en met 21-2-2025. Je kunt dus bijna bij ons verlengen. Dit kan altijd 4 maanden voor het einde van je contract. Als je bij ons verlengd en kiest voor een nieuw Odido Hello abonnement, kan kun je gebruikmaken van onze Multisim. Wel pas wanneer je nieuwe contract van start is gegaan. Dat zal dan vanaf 22-2-2025 zijn. De keus is uiteraard aan jou. 😊

Sorry dat ik op dit moment geen ander antwoord voor je heb. Ik had je graag van een ander antwoord willen voorzien. Ik hoop dat ze dit natuurlijk wel eerder mogelijk maken, maar ik durf niet te zeggen wanneer precies. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 30 oktober 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Suusjer, van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik heb gelijk meegekeken bij het nummer van je profiel en ik zie dat dit een oud-Tele2 abonnement betreft. Onze Multisim is wegens technische redenen momenteel niet mogelijk bij een oud-Tele2 abonnement. Excuses hiervoor! Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte, maar wanneer het mogelijk zal zijn, durf ik niet te zeggen. Het is wel mogelijk bij een nieuw Odido Hello abonnement. Ik zie dat je contract nog loopt tot en met 21-2-2025. Je kunt dus bijna bij ons verlengen. Dit kan altijd 4 maanden voor het einde van je contract. Als je bij ons verlengd en kiest voor een nieuw Odido Hello abonnement, kan kun je gebruikmaken van onze Multisim. Wel pas wanneer je nieuwe contract van start is gegaan. Dat zal dan vanaf 22-2-2025 zijn. De keus is uiteraard aan jou. 😊

Sorry dat ik op dit moment geen ander antwoord voor je heb. Ik had je graag van een ander antwoord willen voorzien. Ik hoop dat ze dit natuurlijk wel eerder mogelijk maken, maar ik durf niet te zeggen wanneer precies. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Ok dank je wel voor je heldere uitleg. Ik heb inderdaad een oud tele2 abonnement (en simkaart). Zou een nieuwe Odido simkaart hierin kunnen helpen of is het een instelling in de servers van Odido?

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Suusjer, graag gedaan namens Pharwin. Als je je verlenging hebt gedaan en je nieuwe Hello-abonnement van start gaat dan zet het systeem je over van oud-Tele2 naar Hello (Odido). Vanaf dat moment kan je zelfs met je huidige simkaart de Multisim aanvragen, dus het ligt echt aan technische instellingen (die iets té technisch zijn voor mij). Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt, maar mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. We zijn er voor je. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen