Skip to main content
Beantwoord

multisim werkt niet "oeps er ging iets mis"

  • 12 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Ik heb na reparatie mijn Apple watch ultra terug gekregen maar krijg de multisim niet werkend.  Versie  watch 11.01, versie iphone 16 pro 18.01. Bij het configureren van de sim krijg ik na inlog bij odido direct oeps er ging iets mis. Ook een nieuwe multisim bestellen geeft hetzelfde resultaat. Graag een oplossing. Gr Ed 

Beste antwoord door Citrosphere

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Citrosphere, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Allereerst, wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen telefoonnummer tegen in ons systeem. Bij het nummer uit je profiel, kom ik een zakelijk abonnement tegen. Echter, komt de postcode + huisnummer niet overeen met elkaar. Kun je anders het juiste e-mailadres in je profiel vermelden of de juiste postcode + huisnummer, bedrijfsnaam en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken! 

Goedemorgen, het is opgelost. Bedankt.

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Citrosphere, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Allereerst, wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen telefoonnummer tegen in ons systeem. Bij het nummer uit je profiel, kom ik een zakelijk abonnement tegen. Echter, komt de postcode + huisnummer niet overeen met elkaar. Kun je anders het juiste e-mailadres in je profiel vermelden of de juiste postcode + huisnummer, bedrijfsnaam en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 14 oktober 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Citrosphere, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Allereerst, wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen telefoonnummer tegen in ons systeem. Bij het nummer uit je profiel, kom ik een zakelijk abonnement tegen. Echter, komt de postcode + huisnummer niet overeen met elkaar. Kun je anders het juiste e-mailadres in je profiel vermelden of de juiste postcode + huisnummer, bedrijfsnaam en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken! 

Goedemorgen, het is opgelost. Bedankt.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Citrosphere Fijn dat het is opgelost! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en veel plezier met je Watch i.c.m. onze Multisim! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen