Dag,
Sinds kort werkt mijn multisim op mijn Apple Watch niet meer. Ik krijg bij “Mobiel netwerk” in de Watch App de melding:
“Je T-Mobile NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met T-Mobile NL.”
Ik heb de Watch en iPhone tot de laatst mogelijke versie geüpdatet. Daarna nog de Watch een factory reset gegeven en opnieuw gekoppeld. Helaas blijft dit probleem bestaan.
Uit andere topics kwam ik deze vragenlijst tegen, dus bij deze:
- Welke Watch heb je (met modelnummer)?
Watch SE 2020 GPS + Cellular (MYEL2TY/A)
- Welke iOS versie heeft de iPhone?
16.7.10
- Welke WatchOS versie heeft de Watch?
9.6.3
- Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
“Je T-Mobile NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met T-Mobile NL.”
- Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim?
mei 2024
Kan iemand mij helpen? Nogmaals, het heeft altijd gewerkt maar sinds kort niet meer.
Bedankt!