Goedemiddag. Ik krijg geen sms als ik de grens over ga. Weet dat heel veel mensen dit uit willen, maar ik wil het graag aan hebben. Heb de klantenservice afgelopen weekend 2x gebeld. Eerste keer was zaterdag 14 september 2024 en toen heeft dame simkaart gereset. Ben sinds 13 september in Duitsland. Op 15 september ben ik weer dag in Nederland geweest. Toen weer terug naar Duitsland. Weer geen sms gehad. Toen weer contact gehad met telefonische klantenservice. Dit keer ongeïnteresseerde medewerker die zei dat het niet uitmaakt. De Odido app geeft wel aan dat ik in Duitsland ben. Ik wil toch die service sms ontvangen. Dit omdat ik soms ook geen andere info sms ontvang. Van bijvoorbeeld Samsung voor inloggen account. Normale sms komt gewoon aan. Mijn toestel al meerdere malen opnieuw opgestart. 'S nachts uutgehad, volgende dag weer aangezet. Geen sms binnen. Klantenservice zei dat sms blijft hangen. Gebruik een Samsung Fold 3. Als betichten app gebruik ik google berichten. Sms centrale nummer staat op +31624000000. In Google berichten staat RCS-chats staat uit. Iemand hier nog ideeën? Zou een medewerker van de Odido community hier is naar kunnen kijken? Test bericht sturen. Volgens klantenservice geen blokkades actief. Ook in de Odido app geen blokkades actief. Voor de rest werkt alles prima. Goede ontvangst en goed internet. Alleen sms werkt dus niet helemaal goed. Verder is toestel helemaal up to date. Android 14 en augustus 2024 update.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.