Skip to main content
Beantwoord

internet op reis werkt niet

  • 28 augustus 2024
  • 2 reacties
  • 283 Bekeken

Goedemorgen. 
Gisteren bij aankomst op Bonaire via odido.nl/roaming een databundel voor het buitenland aangeschaft (de M20). Ik had nog keuze uit een XL of betalen per MB. 
 

Na aanschaf staat er in de app dat ik in zone 2 zit en dat de bundel die ik heb aangeschaft niet actief is in mijn huidige zone? 

in de sms die ik heb ontvangen krijg ik dezelfde suggesties voor de bundel. En als ik klik op de link om dan wel de juiste bundel te kopen, dan heb ik geen opties. 

 

De chatbot geeft steeds aan dat er geen adviseurs zijn. Alleen telefonisch. Nu zit ik in het buitenland en dat kost aardig wat geld om te bellen, dus de voorkeur gaat uit om juist niet te bellen. 
 

Kan er aub gekeken worden naar mijn bundel. En mocht het dan toch de verkeerde bundel zijn die mij is verkocht, dan zie ik graag dat deze geannuleerd wordt en ik mijn geld hiervoor terug krijg. 

Beste antwoord door EileenC

Zojuist alsnog een adviseur via de chat weten te spreken. Het is inmiddels opgelost. 

Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 28 augustus 2024

Zojuist alsnog een adviseur via de chat weten te spreken. Het is inmiddels opgelost. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @EileenC, van harte welkom op onze Community! Fijn dat het is opgelost. Excuses voor de late reactie. Het kan soms even duren voordat een collega of ik aan je topic toekomt. Het is wat drukker dan normaal en we helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen