Skip to main content
Beantwoord

Status verre landen bundel

• 2 augustus 2024
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

• is een Master Poster
  • 13 reacties

Heb verre landen bundel net aangeschaft

zit in zuid afrika

waar kan ik de status databundel zien?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemorgen Ronald, ik zie dat je inmiddels ook je eigen topic had gestart en dat Eric hierin heeft gereageerd. Dit is inderdaad geen probleem en ik wens je heel veel plezier in Zuid-Afrika! ðŸ˜„

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen @Wencesk, wat heerlijk dat je in Zuid-Afrika zit! Als je een Verre Landen Bundel hebt aangeschaft, kun je de status en je verbruik in de gaten houden via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten - we zitten voor je klaar! 😄

• Debutant
  • 2 reacties
  • 25 januari 2025

Goedemiddag,

Kan iemand mij vertellen of ik met een databundel die ik voor zuid-afrika aanschaf mijn telefoon als hotspot kan gebruiken voor de telefoon van mijn partner ( ook odido abo )?

Met vriendelijke groet,

Ronald

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Ronald, ik zie dat je inmiddels ook je eigen topic had gestart en dat Eric hierin heeft gereageerd. Dit is inderdaad geen probleem en ik wens je heel veel plezier in Zuid-Afrika! ðŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen