Al sinds jaar en dag klant bij Odido voor zowel internet als mobiel (eerst T-Mobile en daarvoor zelfs Orange). Eigenlijk nooit noemenswaardige problemen gehad. Ook altijd netjes te woord gestaan door werknemers e.d.
Nu komt het probleem, mijn telefoon was er mee gestopt na één jaar. Naar de T-Mobile shop gegaan voor de garantie en moest zou worden opgestuurd ter reparatie of vervanging.
De telefoon kon niet gerepareerd worden, dus werd er een vervanging opgestuurd. Deze telefoon leek alleen in geen geval op de telefoon die ik had ingeleverd. (krassen, deukjes en in zijn geheel ranzig) De werknemer in de shop, waar ik mijn oorspronkelijke telefoon ook ingeleverd had, schrok ook er ook van hoe Dynafix zich hier vanaf probeerde te brengen.
Deze werknemer heeft netjes geprobeerd te bellen met Dynafix die vervolgens aangaven dat de telefoon opnieuw ter reparatie aangeboden moest worden. Dat is toen gebeurd inclusief wat aanmoedigende teksten van de werknemer in het formulier naar Dynafix. (ofwel repareer de oude, of stuur een nieuwe op)
Omdat het ondertussen weer twee weken geleden is, maar geprobeerd contact op te nemen met Odido klantenservice, want in de shop kunnen ze ook niet veel meer dan een mail sturen of op de servicepagina kijken van Dynafix.
Van de gezellige dame aan de telefoon kreeg ik te horen dat er geen case te vinden is op mijn telefoonnummer, dat ze me door kan zetten naar Dynafix en verder niks. Toen ik aangaf dat ik van mening ben dat ik mijn telefoon bij Odido zelf aangeschaft heb en zei ervoor kiezen om hem naar Dynafix te sturen, ikzelf niks met Dynafix van doen heb. Kreeg ik doodleuk te horen: Je wilt toch wat?! Dit is wat ik kan doen en anders moet je gewoon op die service pagina kijken…
Niet heel klantvriendelijk als je het mij vraagt… op deze manier blijven klanten niet hangen. Hoe is jullie ervaring met dit soort afschuifpolitiek?