Mijn telefoon scherm heeft het begeven binnen de garantie. Jullie hebben hem laten repareren door dynafix, dit is niet goed gegaan. De behuizing is beschadigd en het scherm zat er scheef in waardoor de kans op toekomstige waterschade buiten de garantie periode enorm toenam. Na het afgeven bij de winkel in hilversum heeft mijn telefoon een week in de kelder gelegen terwijl mij werd verteld dat hij al lang onderweg was naar dynafix. Uiteindelijk heeft dynafix hem opnieuw ontvangen en na een aantal weken mailden zij dat zij contact met mij zouden opnemen. Dat hebben ze nooit gedaan en ze zijn zelf ook onmogelijk te bereiken. Zelfs jullie kregen hen nooit te pakken. (Lijkt mij erg onhandig om zaken mee te doen.) Na twee weken tevergeefs contact opnemen heb ik twee keer een rekening van zoân âŹ600 van dynafix gekregen voor de reparatie van de door hun beschadigde behuizing. Nu dik 10 weken en tal van loze beloftes later ben ik nog steeds niet geholpen en ligt mijn telefoon nog steeds bij dynafix. Iedere keer dat ik met de odido klantenservice bel wordt mij verzocht om nog maar weer een week te wachten want ik zal âhopelijkâ nu echt teruggebeld worden. Echter is dit nog nooit gelukt. Er zou contact opgenomen worden met apple voor het probleem en als zij er niets mee konden zou mijn case doorgezet worden naar iemand die hier eindelijk een beslissing over kon maken. Hier zou ik afgelopen zaterdag over Gebeld worden. Maar je raad het natuurlijk al, dat is ook niet gebeurt. Nu bel ik net maar weer een keer en nu wordt er aangegeven dat er allemaal cases zijn aangemaakt die nooit zijn doorgezet naar de juiste afdeling. Dat zou deze collega nu wel gaan doen maar ik moest haar uitleggen welke afdeling dit dan moest zijn. Kortom 10 weken later, nog steeds geen oplossing. Jullie maken van jullie probleem mijn probleem. Ik koop en toestel bij jullie maar ik moet maar wachten tot een externe partij waar ik niets mee te maken heb een keer met een oplossing komt want jullie willen zelf niet met een oplossing komen. Odido, fix het!
Klacht reparatie Dynafix
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hi Myrdinn, allereerst van harte welkom op de Community! Om het even simpel te zeggen; dat is geen fijne ervaring en ik zou willen dat ik je dit had kunnen besparen. Zoals Eric aangaf is dit niet de beste plek voor een klacht, omdat het een klant-helpt-klant Community is en mijn collega's van de klantenservice hadden je eigenlijk direct moeten helpen. Echter ben ik wel blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen. Ik ga je hier zeker bij helpen zover ik kan!
Goed dat je je casenummer direct hebt meegestuurd. Deze case ligt al bij de juiste afdeling, wat betreft de reparatie en het contact met Dynafix, daar kan ik niet veel voor je betekenen, maar ik houd je graag op de hoogte van de status. Ik heb gelukkig goed nieuws! De laatste update is van vanochtend. Het toestel en de schade worden opnieuw bekeken en gecontroleerd. Weet dat er achter de schermen echt collega's voor je bezig zijn om (bij Dynafix) te pushen om dit goed voor je op te lossen.
Ik heb zelf geen inzicht in wat er is besproken qua terugbellen en ik weet niet zo goed waarom je niet wordt teruggebeld als dit wel is toegezegd. Ik gok dat mijn collega's de case ook in de gaten houden voor updates, maar dat ze hier nog niets mee konden. Ik houd je vanaf nu in ieder geval graag op de hoogte. Dynafix gaat opnieuw naar jouw toestel kijken en komt dan met een nieuw oordeel. Mocht je begin volgende week nog niets gehoord hebben, stuur me dan even een berichtje. Dan kijk ik graag in de case of er een update is.
Dit komt in ieder geval goed! Mocht je tussendoor vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! đ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.