Skip to main content
Beantwoord

E-Sim activatie mislukt

  • 14 september 2023
  • 3 reacties
  • 712 Bekeken

  • is een King Poster
  • 28 reacties

Een week geleden is mijn telefoon kapot gegaan en heb ik een nieuwe e-Sim ontvangen voor mijn nieuwe telefoon maar tijdens de activatie is daar iets misgegaan en nu zit ik ergens vast in het activatie proces. Een call zou zijn aangemaakt om dit op te lossen maar heb nog steeds geen reactie ontvangen en kan geen nieuwe e-Sim aanvragen/activeren. Hoe lang duurt dit nog? Heb nu tijdelijk een gewone Sim kaart in de winkel opgehaald zodat ik in ieder geval bereikbaar ben.

Beste antwoord door MeKe

Hajar van Odido schreef:

Hi @MeKe 

Ik zie dat onze technische afdeling dit heeft onderzocht en het advies is om langs een Odido winkel te gaan en daar je eSim te laten activeren. Mijn collega’s helpen je dan graag verder. Vergeet niet om je ID mee te nemen dat is namelijk nodig om de sim activate uit te voeren. 

Ik hoor graag of het is gelukt en wens je nog een mooie dag!

 

Inmiddels is het probleem opgelost in de winkel en heb ik nu een esim. Wel is de netwerknaam nog T-Mobile maar ik neem aan dat dat automatisch de komende dagen veranderd zal worden.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 15 september 2023

Hi @MeKe 

Ik zie dat onze technische afdeling dit heeft onderzocht en het advies is om langs een Odido winkel te gaan en daar je eSim te laten activeren. Mijn collega’s helpen je dan graag verder. Vergeet niet om je ID mee te nemen dat is namelijk nodig om de sim activate uit te voeren. 

Ik hoor graag of het is gelukt en wens je nog een mooie dag!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 15 september 2023

Jammer dat ik daar nog geen terugkoppeling van heb gehad dat ik dan naar een shop moet. Ik betwijfel wel of dat de oplossing is want online een nieuwe esim aanvragen gaat ook niet…en het volgende probleem…ben al in 2 verschillende shops geweest en daar hadden ze nog geen esims beschikbaar…


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • Antwoord
  • 16 september 2023
Hajar van Odido schreef:

Hi @MeKe 

Ik zie dat onze technische afdeling dit heeft onderzocht en het advies is om langs een Odido winkel te gaan en daar je eSim te laten activeren. Mijn collega’s helpen je dan graag verder. Vergeet niet om je ID mee te nemen dat is namelijk nodig om de sim activate uit te voeren. 

Ik hoor graag of het is gelukt en wens je nog een mooie dag!

 

Inmiddels is het probleem opgelost in de winkel en heb ik nu een esim. Wel is de netwerknaam nog T-Mobile maar ik neem aan dat dat automatisch de komende dagen veranderd zal worden.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen