Skip to main content

SMS verificatie

  • 22 augustus 2023
  • 3 reacties
  • 528 Bekeken

Vraag me af of dit lange probleem al is opgelost.Sinds de overstap naar een andere poort kan ik geen sms zenden,maar wel ontvangen.Daar tegen over kan ik geen sms verificatie code ontvangen.Krijg dan de melding dat dit is mislukt.Ik gebruik veel Google Play maar kan dit niet gebruiken daardoor.Heb 2 abbo's bij t-mobile maar beiden werken dus niet.Voor de overstap naar andere poort werkte het gewoon goed.

T-mobile weet dus goed welke nummers naar die nieuwe poort zijn gezet,dus waarom dan niet bij die nummers gewoon alles herstellen ipv bij iedereen voorbeelden vragen terwijl ze het al lang weten.

Wij zitten hier al te kijken voor een andere provider omdat dit een tekortkoming is in de service.

Uitgelichte reactie

25 augustus 2023

Hi @Nico_utrecht 

Kun je op dit moment helemaal geen sms verzenden? Ook niet naar 06-nummer of alleen bepaalde diensten? Als je problemen ervaart met een bepaalde dienst dan moeten wij dit eerst onderzoeken. Ik heb daarvoor 3 recente voorbeelden nog van de dienst die je probeert te berichten met datum en tijdstip. Dan kan onze technische afdeling dit verder onderzoeken. Je kan mij een privebericht sturen met je naam, 06-nummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN en dan kan ik dit doorzetten. 

Ik hoor graag van je of mijn hulp nodig hebt.

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 25 augustus 2023

Hi @Nico_utrecht 

Kun je op dit moment helemaal geen sms verzenden? Ook niet naar 06-nummer of alleen bepaalde diensten? Als je problemen ervaart met een bepaalde dienst dan moeten wij dit eerst onderzoeken. Ik heb daarvoor 3 recente voorbeelden nog van de dienst die je probeert te berichten met datum en tijdstip. Dan kan onze technische afdeling dit verder onderzoeken. Je kan mij een privebericht sturen met je naam, 06-nummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN en dan kan ik dit doorzetten. 

Ik hoor graag van je of mijn hulp nodig hebt.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 5 november 2023

Ik gebruik alleen mijn abbo in samenwerking met Google Play.

 

We zijn nu weer maanden verder en het werkt nog steeds niet.Vind dit dus klunzig,aangezien het het wel gewerkt heeft.

Nu net geprobeerd om 17:15

 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 7 november 2023

Hi @Nico_utrecht 

Bedankt voor je bericht. Ik heb gelijk je gegevens gecontroleerd en zag dat je een blokkade had voor sms. Ik heb de blokkade verwijderd dus als het goed is zou het nu wel moeten lukken. Zou je het nogmaals kunnen proberen en laten weten of het nu wel lukt?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen