Skip to main content
Beantwoord

verander mijn maandelijks gebruik voor onbeperkte data


Goedemorgen. Ik ben al geruime tijd klant, met tv, mobiel en telefoonpakket, en ik zou graag willen overstappen naar onbeperkte data, maar de prijs van 38 euro is niet de aangekondigde prijs van 25 euro per maand. ik zou korting krijgen omdat ik meer T-mobile-producten heb, maar als ik voor de laatste stap ga, verandert de prijs niet. kunt u mij alstublieft laten weten wat u kunt doen? Bedankt.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @isabel312001 

Probeer je via de app of website je bundel te wijzigen? In je My T-Mobile account worden de prijzen exclusief 10 euro klantvoordeel (voor onbeperkt) weergegeven. Verder kan er een inflatiecorrectie toegepast zijn.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21711 reacties
  • Antwoord
  • 17 mei 2023

Hallo @isabel312001 

Probeer je via de app of website je bundel te wijzigen? In je My T-Mobile account worden de prijzen exclusief 10 euro klantvoordeel (voor onbeperkt) weergegeven. Verder kan er een inflatiecorrectie toegepast zijn.


  • Auteur
  • Debutant
  • 1 reactie
  • 17 mei 2023
bedankt voor je bericht. Ik vraag me af of de activering onmiddellijk is of dat het meer dan 24 uur duurt? Heb je enig idee? bedankt voor je tijd.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21711 reacties
  • 17 mei 2023

@isabel312001

Je bundel zal meteen worden gewijzigd en klantvoordeel zal ook worden toegepast.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen