Skip to main content
Beantwoord

Account T-Mobile Community verwijderen


Graag zou ik mijn reacties / vragen / account binnen deze Community verwijderd willen hebben.

Kan iemand mij daarbij helpen? Alvast bedankt ! 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi,

Je account is bij deze verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

11 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7946 reacties
  • 27 januari 2023

Beste @jlsp De moderators kunnen je account verwijderen. 
Wel even geduld ze reageren op volgorde van binnenkomst topics.

Fijn weekend! 
 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2023

Hi,

Je account is bij deze verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!


  • 0 reacties
  • 9 maart 2023

Kunnen jullie mijn acc ook verwijderen?

Gr


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 9 maart 2023

Hi,

Ik heb op jouw verzoek je account ook verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!


  • 0 reacties
  • 23 maart 2023

Ik wil ook mijn account kwijt en alle berichten erin.

Heb ik meer dan een jaar geleden al gevraagd, maar een of andere gast heeft gereageerd met een vraag.
Terwijl de boodschap toch duidelijk is; Verwijder mijn spul, stel me geen vragen, en verwijder mijn spul.

Al mijn berichten en mijn account. Thx.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7946 reacties
  • 23 maart 2023

Beste @Jee. 

Wil je iets gedaan krijgen kan je ook alstublieft zeggen.  
Dwingen en onbeschoft gedrag werkt averechts 

Hopelijk krijg je een blokkade (voorgoed)

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Jee. schreef:

Ik wil ook mijn account kwijt en alle berichten erin.

Heb ik meer dan een jaar geleden al gevraagd, maar een of andere gast heeft gereageerd met een vraag.
Terwijl de boodschap toch duidelijk is; Verwijder mijn spul, stel me geen vragen, en verwijder mijn spul.

Al mijn berichten en mijn account. Thx.

Hi @Jee. 

 

Dat maak ik graag voor je in orde! Echter, gaf je in een andere topic aan dat je nog geld van ons terugkrijgt. Ik heb in het topic voorgesteld om dit eerst voor je uit te zoeken en daarna al je gegevens te verwijderen. Is dat een optie? Of wil je direct dat ik al je gegevens verwijder? Zullen we het trouwens wel centraal houden in één topic? Dan blijft het overzichtelijk voor ons allemaal!

 

 Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


  • 0 reacties
  • 7 mei 2023

Willen jullie mijn account verwijderen. Stap binnenkort gelukkig over naar een eerlijke en stabiele provider 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Jammer dat je ons gaat verlaten, maar ik heb bij deze je account verwijderd. 


  • 0 reacties
  • 30 mei 2023

Kan 1 van de moderators van TMobile community mijn account van deze forum verwijderen. Reden ben weer teruggegaan naar Ziggo na twee jaar afwezigheid. Zat voorheen ook al bij Ziggo sinds dat het Chello, Upc en daarna Ziggo werd. Wil bij deze iedereen hartelijk danken voor advies en antwoorden. Verder dank voor de moderators voor adequate hulp en oplossingen. Iedereen verder nog veel succes op deze community.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi,

Bedankt voor je compliment en we hopen je ooit weer terug te zien. Ik heb voor nu je account verwijderd. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen