Skip to main content
Beantwoord

T-mobile samen

  • 16 november 2022
  • 2 reacties
  • 190 Bekeken

Gisteren ontvingen wij een app dat er iemand was toegevoegd of verwijderd in onze t-mobile samen groep.

Sindsdien kan ik de groep niet meer inzien of wijzigen. Er blijft een “inladen rondje” draaien in het scherm van de app en op de computer is de t-mobile samen mogelijkheid ineens onvindbaar. Hoe los ik dit op, want ik heb deze samen groep

hard nodig. 

Beste antwoord door Cristien

Hallo @Ikke1976  Met een abonnement dat is afgesloten vanaf 29 januari 2018 kan je geen lid meer worden van TS. ben je soms van abonnement veranderd?

Kan je geen gebruik maken van TMobile klantvoordeel?

Media is niet beschikbaar

Media is niet beschikbaar

Meer abonnementen op hetzelfde adres is de moeite meer dan waard!

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • Antwoord
  • 16 november 2022

Hallo @Ikke1976  Met een abonnement dat is afgesloten vanaf 29 januari 2018 kan je geen lid meer worden van TS. ben je soms van abonnement veranderd?

Kan je geen gebruik maken van TMobile klantvoordeel?

Media is niet beschikbaar

Media is niet beschikbaar

Meer abonnementen op hetzelfde adres is de moeite meer dan waard!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 17 november 2022

Blijkbaar was het een tijdelijke storting.
Ik kan mijn T-Mobile samen groep weer inzien en aanpassen, iemand heeft alleen zichzelf verwijderd.
Opgelost dus.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen