Skip to main content
Beantwoord

Account Verwijderen


>

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi,

Ik heb je account bij deze verwijderd. 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 27 juli 2022

Hi @Koeiemelker 

Ik wil je graag helpen met je verzoek, Gaat het om je community account die je wilt verwijderen? Zo ja, dan hoor ik het graag en dan help ik je verder. 


  • 0 reacties
  • 27 juli 2022

Dat klopt 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 27 juli 2022

Hi,

Ik heb je account bij deze verwijderd. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 augustus 2022
Anonymous schreef:

>

Beste,

Ik wil graag mijn account verwijderen van nummer.

 

Moderator edit: het is niet toegestaan om openbaar jouw privégegevens te delen. 

 

vriendelijke groeten,

Lou Maas


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 25 augustus 2022

Hi,

Wil je jouw community account verwijderen of je My T-Mobile account?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 augustus 2022
Hajar schreef:

Hi,

Wil je jouw community account verwijderen of je My T-Mobile account?

T-mobile account. Veel problemen. wilde van prepaid naar abonnement. Dat via internet gedaan met ander emailadres en met 25 euro aansluitkosten. wilde prepaid van 9,74 terug  en zag toen dat bij upgraden van prepaid naar abonnement geen aansluitkosten. 2 keer naar winkel geweest . heb nu 2 accounts waarschijnlijk. zie mijn abonnemnt niet op gmail adres en ander email kom ik niet meer in.

Wil aub nog 34,74 terug. 25 euro aanluit en 9,74 prepaid.

Omdat ik overal wordt tegengewerkt dacht ik eens te beginnen met mijn account op te zeggen en dan proberen een nieuw aan te maken zodat ik mijn te hoge rekening en abonnement kan zien.

In contract staat nieuw nummer [verwijderd door Moderator} en dit is wel netjes omgezet naar mijn oude nummer [verwijderd door Moderator} want alles werkt gelukkig wel goed.

 

vriendelijke groet,

 

lou maas


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 25 augustus 2022

Hi @loumaas 

Ik heb je oudere My T-Mobile account verwijderd je kan nu een nieuwe aanmaken. Je kan dan je gegevens inzien. Ik hoor graag of het lukt. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 augustus 2022

Dank je Hagar, dit is in ieder geval gelukt.

Nu mijn geld nog :)

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen