Skip to main content
Beantwoord

Community e-mailadres wijzigen

Zoals titel, Ik heb het e-mail adres voor my t-mobile gewijzigd (mobiel account). Dit is allemaal goed gelukt, het nieuwe e-mail adres staat goed in my t-mobile. Ook heb ik mail van service@t-mobile.nl op het juiste nieuwe e-mail adres gekregen wat dit bevestigd.

Echter alle notificaties van het forum/community hier komen nog binnen op het oude, verkeerde e-mail adres. Kan een t-mobile medewerker er voor zorgen dat het e-mail adres voor de community hier ook goed word ingesteld? 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Shilka 

Ik kan dit voor je wijzigen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je huidige e-mailadres en je nieuwe e-mailadres? Dan kan ik het direct wijzigen. 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

• 0 reacties
  • 23 mei 2022

Het e-mail adres op de community kan niet door jezelf worden aangepast, een moderator kan dit wel voor je doen. Heb even geduld, een moderator zal je bericht z.s.m. beantwoorden.

• 0 reacties
  • 23 mei 2022

Dank je wel Gerrit! 

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 24 mei 2022

Hi @Shilka 

Ik kan dit voor je wijzigen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je huidige e-mailadres en je nieuwe e-mailadres? Dan kan ik het direct wijzigen. 

• 0 reacties
  • 24 mei 2022

Privébericht is gestuurd.

• 0 reacties
  • 24 mei 2022

En het is geregeld, dank je wel!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen