Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel toevoegen Mobiel en Thuis

  • 31 maart 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Dag allemaal,

vandaag is mijn mobiele abo geactiveerd. Op 28 april wordt het Thuis abo aangesloten. 
 

nu stond er in mijn inlogpagina dat ik een mobiel nummer moet toevoegen aan Thuis voor de klantvoordelen. Alleen doet dit het niet 🥴 Moet ik dan wachten tot de 28e? Of hoe kan ik dit anders doen. 
 

De chat heb ik geprobeerd maar de chatbot is waardeloos. Sorry, Ben er een beetje chagrijnig van geworden. Ik kan nu niet praten (stem kwijt) en wil dus chatten, maar ik moet van de Bot steeds bellen 😩

Beste antwoord door eric

Hoi @Winters27 , welkom bij de community.

Jij kan pas klantvoordeel activeren als beide producten actief zijn. Dus in jouw geval vanaf 28 april.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9257 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2022

Hoi @Winters27 , welkom bij de community.

Jij kan pas klantvoordeel activeren als beide producten actief zijn. Dus in jouw geval vanaf 28 april.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen