Hallo T-Mobile,
Ik heb een GO 19.1 mobiel abonnement met 1 GB data plus 2 GB data klantvoordeel en ook Deezer Vast. Deezer Vast zou in NL en de rest van de EU geen data uit mijn bundel moeten gebruiken, maar sinds enkele maanden gebeurt dat wel. Het heeft nog niet geleid tot extra kosten omdat mijn bundelgrens nog niet is overschreden. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling, ik heb niet voor niets Deezer Vast in mijn abonnement.
Ik weet het niet zeker maar het zou kunnen zijn dat dit probleem zich voordoet sinds op 17 juni dit jaar de looptijd van mijn tweejarige contractperiode is verstreken. Mijn abonnement met Deezer Vast loopt gewoon door zonder dat ik verlengd heb. Ik heb niet verlengd omdat hetzelfde abonnement na verlenging iets duurder is. Nieuw abonnemnt is niet veel duurder, maar ik kan geen reden bedenken om meer te betalen voor hetzelfde. Ik ben nog steeds dik tevreden met het abonnement, maar natuurlijk niet over het plotselinge gebruik van data uit mijn databundel door Deezer Vast.
Het lijkt me een vergissing of een fout. Waarom gebeurt dit? Kunt u er iets aan doen alstublieft?
Vriendelijke groet,
Arent