Skip to main content
Beantwoord

abonnement verkeer


Goedenavond,

onlangs ben ik gebeld door t mobile met de vraag of ik mijn abonnement wilde verlengen. Op basis van het bestaande abonnement heb ik hier akkoord op gegeven (zoals ieder jaar) nu heeft de medewerker op kantoor een fout gemaakt en heb ik van 2 maanden een forse factuur ontvangen. 
 

Na diverse malen bellen is de eerste factuur gecrediteerd min de normale kosten abonnement, de 2e factuur willen ze niet crediteren na diverse malen bellen. 
 

zojuist ook een bericht gehad dat binnen 3 dagen mijn abonnement stopt en het openstaande saldo naar de incasso afdeling gaat.

Wie kan mij hierbij helpen wat ik kom er niet doorheen en kan er zelf niets aan doen…

 

Groet Richard 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @RSIJMR 

Ik zie dat je vanochtend bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 4 juni 2021

Hi @RSIJMR 

Ik zie dat je vanochtend bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen