Skip to main content
Beantwoord

Verlenging met toestel annuleren

• is een Top Poster
  • 9 reacties

23 juni mijn abonnement met toestel verlengd. De Samsung s25 met gratis smartwatch. Door foutieve informatie van de verkoper kom ik niet in aanmerking voor dat horloge. Nu wil ik die verlenging ongedaan maken. Het ging mij echt om die promotie. Hoe moet ik dat doen? Het nieuwe termijn is nog niet ingegaan. 

Beste antwoord door Rianth

Marciano van Odido schreef:

Hoi Rianth, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb direct meegekeken naar je bestelling. Je hebt met jou bestelling recht op de promotie. Dus geen zorgen, dat komt helemaal goed. Je hebt via hier geen foutieve informatie gekregen. Dus ik geef je graag meer duidelijkheid over wat te doen. Ik weet niet precies op welke manier je je eerder voor deze promotie hebt aangemeld en met welke documenten. Maar probeer het nog eens als volgt:

• Ga naar deze pagina: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=BXV4JKJ27ZKQD
  • Zorg dat je een Samsung Account hebt en kan inloggen
  • Heb je het IMEI-nummer gevonden via de instellingen van je telefoon? Instellingen > Info telefoon
  • Heb je je kassabon? Deze heb je ook nodig voor de aanvraag
  • Ga akkoord met beide voorwaarden en klik op Registreren
  • Je vult hier in: Samsung Galaxy S25
  • Aankoopdatum: 23 juni 2025
  • Winkel: Odido
  • Vul je IMEI-nummer en EAN-code (staat op de doos van je telefoon) in

De volgende stap kan ik niet inzien, omdat ik geen geldige IMEI- en EAN-code heb. Je zou me een screenshot kunnen sturen van wat er precies gevraagd wordt bij het uploaden van de documenten. Als ik het goed heb zijn dit een screenshot van je IMEI-nummer en/of EAN-code op de doos en je kassabon of de e-mailbevestiging. De aankoopdatum en je klantgegveens staan hierop. Samsung zou dit moeten goedkeuren. Mocht het nu nog afgekeurd worden, maak dan een screenshot van de afwijzing. Neem vervolgens nogmaals contact op met Samsung via WhatsApp. Mochten zij het dan ook niet kunnen oplossen, maak hier dan ook screenshots van. Deze heb ik nodig als ik uiteindelijk navraag moet doen bij Samsung. 

Dus nogmaals, geen zorgen, je hebt nog genoeg tijd om de registratie te voltooien. Ik hoor graag van je wat er uit bovenstaande is gekomen en anders zie ik de screenshots graag tegemoet!

Bedankt voor alle reacties. Ik heb uiteindelijk contact gehad met Samsung en mijn aanvraag is eindelijk goedgekeurd. 

Nu afwachten tot het binnen komt. Ik geloof het pas echt als ik het horloge om mijn pols heb. 😀😀😀

Dit topic mag dan gesloten worden. 

Fijne dag verder.

Bekijk origineel

15 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9358 reacties
  • 26 juni 2025

Hoi ​@Rianth 

Wie was de verkoper, waar heb je precies die bestelling gedaan? Het toestel heb je neem ik aan wel ontvangen?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 26 juni 2025

Het was in de winkel in Ede. Ik weet niet hoe de verkoper heet. Het toestel heb ik meegekregen.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21818 reacties
  • 26 juni 2025

Hallo ​@Rianth 

Waarom kan je je aankoop niet registreren voor de Watch?

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=BXV4JKJ27ZKQD

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 26 juni 2025

De verkoper had gezegd dat ik via #*06# het imei nummer kon opvragen en dat ik daar een screenshot van moest maken. Dat had ik opgestuurd, maar werd afgekeurd het was niet het juiste. Het moest via instelling en toestel info. 

Ik had bij samsung via WhatsApp bericht gestuurd, maar daar wordt niet op gereageerd.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21818 reacties
  • 26 juni 2025

@Rianth 

Je kan niet een nieuwe registratie doen en het juiste imei nummer invullen op het formulier?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 26 juni 2025

Nee dat lukt helaas niet. Ik hoop dat ik Samsung nog te pakken kan krijgen. 

Wat ik gestuurd had daar staat ook het imei nr op, maar ze accepteren die screenshot niet.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Rianth wat leuk dat je bij ons hebt verlengd met een Samsung Galaxy S25, goede keus! Ik snap heel goed dat je gebruik wilt maken van de actie i.c.m. de gratis Watch7. Je kunt deze aanvragen via de website van Samsung. Al onze toestellen komen in aanmerking voor deze actie, mits je deze hebt besteld in de actieperiode. Is dat ook het geval? Dan zou Samsung je aanvraag gewoon moeten goedkeuren. Ik raad je aan om contact hierover op te blijven nemen met Samsung (bij voorkeur via WhatsApp). 

Laat je weten wat hun reactie is? We horen het graag van je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 30 juni 2025

Helaas voor de zoveelste keer weer afgewezen. De winkel zou niet meedoen aan de actie. Kan nu niet meer registreren, omdat ik te vaak heb geregistreerd.

Ik vind dat Odido mij nu wel dat horloge cadeau mag doen voor alle ellende die ik heb met alles. Ik ben nu dan ook totaal niet te spreken over Odido.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rianth, heb je voor mij je ordernummer? En zet je ook je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee naar je bestelling en dan dubbelcheck ik graag via welke promotiepagina je de Watch kan aanvragen. Heb je voor mij alvast screenshots van de e-mails die je van Samsung hebt ontvangen met de afwijzingen? Ook van WhatsApp? Mocht het straks nog niet lukken, dan kan ik het via een collega met Samsung oppakken. Maar daar heb ik wel screenshots voor nodig. Als je recht hebt op de Watch dan komt het helemaal goed! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 1 juli 2025

Door alle foutieve informatie die ik hier kreeg ben ik weer afgewezen. 

Uiteindelijk een nieuw account aangemaakt bij Samsung en weer afgewezen. Het imei nummer was al gebruikt met het vorige account van Samsung.

Nu ben ik echt pissed.😡🤬

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rianth, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb direct meegekeken naar je bestelling. Je hebt met jou bestelling recht op de promotie. Dus geen zorgen, dat komt helemaal goed. Je hebt via hier geen foutieve informatie gekregen. Dus ik geef je graag meer duidelijkheid over wat te doen. Ik weet niet precies op welke manier je je eerder voor deze promotie hebt aangemeld en met welke documenten. Maar probeer het nog eens als volgt:

• Heb je het IMEI-nummer gevonden via de instellingen van je telefoon? Instellingen > Info telefoon

De volgende stap kan ik niet inzien, omdat ik geen geldige IMEI- en EAN-code heb. Je zou me een screenshot kunnen sturen van wat er precies gevraagd wordt bij het uploaden van de documenten. Als ik het goed heb zijn dit een screenshot van je IMEI-nummer en/of EAN-code op de doos en je kassabon of de e-mailbevestiging. De aankoopdatum en je klantgegveens staan hierop. Samsung zou dit moeten goedkeuren. Mocht het nu nog afgekeurd worden, maak dan een screenshot van de afwijzing. Neem vervolgens nogmaals contact op met Samsung via WhatsApp. Mochten zij het dan ook niet kunnen oplossen, maak hier dan ook screenshots van. Deze heb ik nodig als ik uiteindelijk navraag moet doen bij Samsung. 

Dus nogmaals, geen zorgen, je hebt nog genoeg tijd om de registratie te voltooien. Ik hoor graag van je wat er uit bovenstaande is gekomen en anders zie ik de screenshots graag tegemoet!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 3 juli 2025
Marciano van Odido schreef:

Bedankt voor alle reacties. Ik heb uiteindelijk contact gehad met Samsung en mijn aanvraag is eindelijk goedgekeurd. 

Nu afwachten tot het binnen komt. Ik geloof het pas echt als ik het horloge om mijn pols heb. 😀😀😀

Dit topic mag dan gesloten worden. 

Fijne dag verder.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rianth, supergoed nieuws en uiteraard graag gedaan! Laat je het ons weten als je ‘m hebt ontvangen en hoe die bevalt? Ben erg benieuwd. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😁

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 12 juli 2025

Ik heb gisteren mijn horloge ontvangen, waar ik heel blij mee ben. 

Het was een hoop gedoe, maar uiteindelijk hebben mijn inspanningen vruchten afgeworpen. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Rianth wat fijn dat je 'm binnen hebt gekregen en wat een prachtig pareltje! Ik heb deze zelf ook en ben er ook heel tevreden over. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe Watch! 

Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je nog een heel fijn weekend toe! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen