23 juni mijn abonnement met toestel verlengd. De Samsung s25 met gratis smartwatch. Door foutieve informatie van de verkoper kom ik niet in aanmerking voor dat horloge. Nu wil ik die verlenging ongedaan maken. Het ging mij echt om die promotie. Hoe moet ik dat doen? Het nieuwe termijn is nog niet ingegaan.
Verlenging met toestel annuleren
Beste antwoord door Rianth
Hoi Rianth, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb direct meegekeken naar je bestelling. Je hebt met jou bestelling recht op de promotie. Dus geen zorgen, dat komt helemaal goed. Je hebt via hier geen foutieve informatie gekregen. Dus ik geef je graag meer duidelijkheid over wat te doen. Ik weet niet precies op welke manier je je eerder voor deze promotie hebt aangemeld en met welke documenten. Maar probeer het nog eens als volgt:
- Ga naar deze pagina: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=BXV4JKJ27ZKQD
- Zorg dat je een Samsung Account hebt en kan inloggen
- Heb je het IMEI-nummer gevonden via de instellingen van je telefoon? Instellingen > Info telefoon
- Heb je je kassabon? Deze heb je ook nodig voor de aanvraag
- Ga akkoord met beide voorwaarden en klik op Registreren
- Je vult hier in: Samsung Galaxy S25
- Aankoopdatum: 23 juni 2025
- Winkel: Odido
- Vul je IMEI-nummer en EAN-code (staat op de doos van je telefoon) in
De volgende stap kan ik niet inzien, omdat ik geen geldige IMEI- en EAN-code heb. Je zou me een screenshot kunnen sturen van wat er precies gevraagd wordt bij het uploaden van de documenten. Als ik het goed heb zijn dit een screenshot van je IMEI-nummer en/of EAN-code op de doos en je kassabon of de e-mailbevestiging. De aankoopdatum en je klantgegveens staan hierop. Samsung zou dit moeten goedkeuren. Mocht het nu nog afgekeurd worden, maak dan een screenshot van de afwijzing. Neem vervolgens nogmaals contact op met Samsung via WhatsApp. Mochten zij het dan ook niet kunnen oplossen, maak hier dan ook screenshots van. Deze heb ik nodig als ik uiteindelijk navraag moet doen bij Samsung.
Dus nogmaals, geen zorgen, je hebt nog genoeg tijd om de registratie te voltooien. Ik hoor graag van je wat er uit bovenstaande is gekomen en anders zie ik de screenshots graag tegemoet!
Bedankt voor alle reacties. Ik heb uiteindelijk contact gehad met Samsung en mijn aanvraag is eindelijk goedgekeurd.
Nu afwachten tot het binnen komt. Ik geloof het pas echt als ik het horloge om mijn pols heb. 😀😀😀
Dit topic mag dan gesloten worden.
Fijne dag verder.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.