Skip to main content
Beantwoord

Geannuleerde bestelling, geen terugbetaling

• 10 mei 2025
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Ik heb 10 april 2025 mijn contract willen verlengen met aankoop van een IPhone 16. De aanbetaling voor de telefoon van €270,90 heb ik via de link bij de bestelling direct betaald via IDeal. Een dag later krijg ik een herinnering om te betalen. Dit had ik dus al gedaan. Ik heb toen per telefoon contact opgenomen met de klantenservice van Odido en zij meldden mij dat de betaling waarschijnlijk niet gekoppeld was aan de bestelling en dat het geld vanzelf wel weer teruggestort zou worden. Tevens kreeg ik de tip om een mail te sturen naar invoice@odido.nl met het betalingsbewijs. De bestelling is uiteindelijk 18 april geannuleerd en een aantal mails en telefoontjes verder gebeurd er helemaal niks. Geen reactie, geen geld terug, helemaal niks.

Is er iemand die dit op kan gaan lossen?

Mvg Magma

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Magma, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je bij ons wilt verlengen met de iPhone 16, goede keus! Als je bestelling is geannuleerd, wordt het bedrag automatisch binnen 14 dagen teruggestort. Als dat niet het geval is, kunnen we dit intern voor je navragen om te kijken wat er precies is gebeurd of wanneer je het bedrag van ons terug kan verwachten. Graag kijk ik met je mee naar je bestelling en ook je abonnement. Ik zie dat je netjes je profielgegevens hebt ingevuld, dank hiervoor! Echter, zie ik alleen dat je geboortedatum nog ontbreekt. Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje kunnen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4383 reacties
  • Antwoord
  • 13 mei 2025

Goedemorgen ​@Magma, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je bij ons wilt verlengen met de iPhone 16, goede keus! Als je bestelling is geannuleerd, wordt het bedrag automatisch binnen 14 dagen teruggestort. Als dat niet het geval is, kunnen we dit intern voor je navragen om te kijken wat er precies is gebeurd of wanneer je het bedrag van ons terug kan verwachten. Graag kijk ik met je mee naar je bestelling en ook je abonnement. Ik zie dat je netjes je profielgegevens hebt ingevuld, dank hiervoor! Echter, zie ik alleen dat je geboortedatum nog ontbreekt. Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje kunnen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen