Hallo . ik heb alleen een mobiel abbonement en onlangs werd ik opgebeld door een odido medewerkster die vroeg als ik mijn abbonnement wou verlengen . Daar stemde ik mee in en ik zou een Iphone krijgen omdat ik nu een oud toestel heb zonder updates en waarvan de accu niet goed meer is . Ik kreeg paar dagen later een sms bericht dat ik mijn bestelling kon afhalen binnen 7 dagen ik ben afgelopen week naar de odido winkel gegaan en die zeiden dat mijn bestelling er niet is. ik moest maar maandag terug komen . gisteren maandag dus ben ik opnieuw naar de winkel gegaan en deze keer zeiden ze dat ik al verlengd heb en ze wisten niks van een ander toestel. Ik heb thuis odido opgebeld en die vonden het vreemd dat mijn bestelling er niet is . de medewerkster heeft dan ook een email gestuurd omdat ze de winkel via telefoon niet kan bereiken . Ik vind dit maar een raar verhaal . Het lijkt erop dat odido geen ander toestel wil leveren maar wel is overeengekomen met mij over een verlenging . Het gaat mij niet om die telefoon maar het is toch wel raar dat dit wel is beloofd . Odido vertrouw ik eerlijk gezegd niet meer . Het lijkt erop dat odido zich terugtrekt en terugkomt op een eerdere belofte . Onbetrouwbaar bedrijf en dan voel ik mij ook niet meer gebonden aan die verlenging . Hier ga ik dus niet mee akkoord.
Geen telefoon na verlenging.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi
Mocht je willen dat ik dit voor je uitzoek, vul dan gerust je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in in je profiel en geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je op onderzoek uit! Mocht het niet nodig zijn of als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je vandaag een hele mooie en zonnige dag toe!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.