Skip to main content
Beantwoord

Geen telefoon na verlenging.

Hallo . ik heb alleen een mobiel abbonement en onlangs werd ik opgebeld door een odido medewerkster die vroeg als ik mijn abbonnement wou verlengen . Daar stemde ik mee in en ik zou een Iphone krijgen omdat ik nu een oud toestel heb zonder updates en waarvan de accu niet goed meer is . Ik kreeg paar dagen later een sms bericht dat ik mijn bestelling kon afhalen binnen 7 dagen ik ben afgelopen week naar de odido winkel gegaan en die zeiden dat mijn bestelling er niet is. ik moest maar maandag terug komen . gisteren maandag dus ben ik opnieuw naar de winkel gegaan en deze keer zeiden ze dat ik al verlengd heb en ze wisten niks van een ander toestel. Ik heb thuis odido opgebeld en die vonden het vreemd dat mijn bestelling er niet is . de medewerkster heeft dan ook een email gestuurd omdat ze de winkel via telefoon niet kan bereiken . Ik vind dit maar een raar verhaal . Het lijkt erop dat odido geen ander toestel wil leveren maar wel is overeengekomen met mij over een verlenging . Het gaat mij niet om die telefoon maar het is toch wel raar dat dit wel is beloofd . Odido vertrouw ik eerlijk gezegd niet meer . Het lijkt erop dat odido zich terugtrekt en terugkomt op een eerdere belofte . Onbetrouwbaar bedrijf en dan voel ik mij ook niet meer gebonden aan die verlenging . Hier ga ik dus niet mee akkoord.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Jacco123, wat leuk dat je bij ons hebt verlengd met een nieuwe iPhone, daar zijn we erg blij mee! Als ik je verhaal zo lees, klinkt dat niet als de service die je van ons mag verwachten, excuses hiervoor. Als je hebt gekozen voor een verlenging met een iPhone en, dien je deze wel te mogen ontvangen uiteraard. Als je de sms hebt ontvangen dat het toestel voor je klaarligt, dan ligt deze altijd voor je klaar om op te halen in onze winkel. Ik snap heel goed dat je door deze situatie je bestelling hebt geannuleerd. 

Mocht je willen dat ik dit voor je uitzoek, vul dan gerust je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in in je profiel en geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je op onderzoek uit! Mocht het niet nodig zijn of als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je vandaag een hele mooie en zonnige dag toe! 

Bekijk origineel

2 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 april 2025

Verbaasd me niet dat je hier ook niet veel wijzer word. Ik gelukkig wel ik heb de bestelling geannuleerd. Geen odido meer van nu af aan.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4193 reacties
  • Antwoord
  • 30 april 2025

Hoi ​@Jacco123, wat leuk dat je bij ons hebt verlengd met een nieuwe iPhone, daar zijn we erg blij mee! Als ik je verhaal zo lees, klinkt dat niet als de service die je van ons mag verwachten, excuses hiervoor. Als je hebt gekozen voor een verlenging met een iPhone en, dien je deze wel te mogen ontvangen uiteraard. Als je de sms hebt ontvangen dat het toestel voor je klaarligt, dan ligt deze altijd voor je klaar om op te halen in onze winkel. Ik snap heel goed dat je door deze situatie je bestelling hebt geannuleerd. 

Mocht je willen dat ik dit voor je uitzoek, vul dan gerust je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in in je profiel en geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan. Dan ga ik voor je op onderzoek uit! Mocht het niet nodig zijn of als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je vandaag een hele mooie en zonnige dag toe! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen