Skip to main content
Beantwoord

Annuleren bestelling S25 128 GB

• 23 januari 2025
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

• is een Master Poster
  • 10 reacties

Beste medewerkers Odido, ik heb gisteravond de Galaxy S25 besteld met een verlenging vanuit een sim-only abonnement. Helaas heb ik deze besteld met 128 GB en niet met de gratis upgrade naar 256 GB. Ik wil daarom de bestelling annuleren waarop ik de bestelling opnieuw zal plaatsen. Kunnen jullie de annulering in orde maken? Ik neem aan dat ik de betaling automatisch teruggestort krijg? Het toestel heb ik in 1x (af)betaald.

Het betreft ordernummer 228035860 en mijn klantnummer staat in mijn profiel. Alvast dank!

Beste antwoord door P8MI6S

Laat maar, er is geen actie meer nodig. Ik heb dit al opgepakt met een klantenservice medewerker via de chat.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • 23 januari 2025

Hallo ​@P8MI6S 

Zou je alle privé velden kunnen invullen in je community profiel? De betaling die je gedaan hebt wordt na annulering binnen 14 dagen teruggestort.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 23 januari 2025

Hoi ​@Waqqas, ik heb alle privé velden ingevuld. Ik hoor graag wat ik nu verder kan verwachten.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2025

Laat maar, er is geen actie meer nodig. Ik heb dit al opgepakt met een klantenservice medewerker via de chat.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen