Gisterenavond heb ik mijn abonnement verlengd. Het leek erop dat dit dubbel is gegaan zowel via Belsimpel als via jullie.
Maar dat is niet zo. Gisteren heb ik jullie een mail gestuurd om mijn bestelling met ordernummer: 226492040 te annuleren maar dat hoeft dus niet!
Klantnummer: 1.14848202.
Zag dat de telefoon ook al onderweg is.
Er hoeft dus niets meer geannuleerd te worden.
Groet Alexander
Beste antwoord door Dijkvan
Sam van Odido schreef:
Hi @Dijkvan, leuk dat je bij ons verlengd hebt! Fijn om te zien dat het toch allemaal goed gegaan is met de bestelling. Goed nieuws, want ik zie dat je telefoon inmiddels onderweg is. We kunnen je bestelling dus ook niet meer annuleren, tenzij je hem zelf terugstuurt natuurlijk! 😉 Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen verder, dan weet je ons te vinden.
Hi Sam,
Bedankt voor je antwoord! Dan neem ik de telefoon gewoon in ontvangst! Super.
Hi @Dijkvan, leuk dat je bij ons verlengd hebt! Fijn om te zien dat het toch allemaal goed gegaan is met de bestelling. Goed nieuws, want ik zie dat je telefoon inmiddels onderweg is. We kunnen je bestelling dus ook niet meer annuleren, tenzij je hem zelf terugstuurt natuurlijk! 😉 Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen verder, dan weet je ons te vinden.
Hi Sam,
Bedankt voor je antwoord! Dan neem ik de telefoon gewoon in ontvangst! Super.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.