Skip to main content
Beantwoord

Bestelling toch niet annuleren

  • 29 december 2024
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Hey,

 

Gisterenavond heb ik mijn abonnement verlengd. Het leek erop dat dit dubbel is gegaan zowel via Belsimpel als via jullie.
 

Maar dat is niet zo. Gisteren heb ik jullie een mail gestuurd om mijn bestelling met ordernummer: 226492040 te annuleren maar dat hoeft dus niet!

Klantnummer: 1.14848202.

Zag dat de telefoon ook al onderweg is.

Er hoeft dus niets meer geannuleerd te worden.

 

Groet Alexander

Beste antwoord door Dijkvan

Sam van Odido schreef:

Hi ​@Dijkvan, leuk dat je bij ons verlengd hebt! Fijn om te zien dat het toch allemaal goed gegaan is met de bestelling. Goed nieuws, want ik zie dat je telefoon inmiddels onderweg is. We kunnen je bestelling dus ook niet meer annuleren, tenzij je hem zelf terugstuurt natuurlijk! 😉 Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen verder, dan weet je ons te vinden. 

 

Hi Sam,

 

Bedankt voor je antwoord! Dan neem ik de telefoon gewoon in ontvangst! Super.

 

Groet,

 

Alexander

Bekijk origineel

3 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8051 reacties
  • 29 december 2024

Goedenavond ​@Dijkvan  Heb je al je gegevens goed ingevuld? Zie mijn onderschrift

De moderators kunnen dan snel vinden over welk abonnement dit gaat.

Fijne avond


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • 30 december 2024

Hi ​@Dijkvan, leuk dat je bij ons verlengd hebt! Fijn om te zien dat het toch allemaal goed gegaan is met de bestelling. Goed nieuws, want ik zie dat je telefoon inmiddels onderweg is. We kunnen je bestelling dus ook niet meer annuleren, tenzij je hem zelf terugstuurt natuurlijk! 😉 Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen verder, dan weet je ons te vinden. 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 30 december 2024
Sam van Odido schreef:

Hi ​@Dijkvan, leuk dat je bij ons verlengd hebt! Fijn om te zien dat het toch allemaal goed gegaan is met de bestelling. Goed nieuws, want ik zie dat je telefoon inmiddels onderweg is. We kunnen je bestelling dus ook niet meer annuleren, tenzij je hem zelf terugstuurt natuurlijk! 😉 Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen verder, dan weet je ons te vinden. 

 

Hi Sam,

 

Bedankt voor je antwoord! Dan neem ik de telefoon gewoon in ontvangst! Super.

 

Groet,

 

Alexander


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen